lördag 29 juni 2013

Jag har under min tid som singel hunnit utforska en hel del kring min sexualitet, uppleva sådant som tidigare bara funnits i fantasin och upptäckt saker om sex, mig själv, om män - även om tjejer... men en sak jag inte hunnit forska så mycket om tillräckligt, är sex med flera personer involverade. Både som deltagande men också publik. Jag har några historier, men de kan vi ta någon annan gång.

Om jag börjar med åskådare... jag älskar verkligen tanken på att någon eller flera tittar på mig medan jag har sex med en kille precis som om vi varit ensamma. Att någon bara sitter i samma rum och får se en "liveporrfilm" och runka sin stenhårda kuk medan jag och killen har sex med varandra. Åskådaren (eller åskådarna) får inte röra oss, kanske kanske spruta över mig, men sen bara titta på medan vi njuter av varandra. Sjukt porrigt.

Det behöver inte handla om att jag har sex med en kille, varför inte med en tjej. Vi leker med varandras kroppar, med tungor, fingrar och leksaker, medan en grupp män tittar på oss men absolut inte får röra. Vi ger varandra orgasmer och samtidigt kanske jag får ögonkontakt med någon av åskådarna som sitter och runkar, utan att få röra... tanken på att en eller flera personer blir kåt av att se mig och någon annan, gör mig kåt - även om det handlar om personer som absolut inte attraherar mig, det är bara själva grejen att jag vet att någon tittar på mig och runkar sin kuk!

Jag har en KK med drömmen om att få se en annan man knulla mig. En man med stor kuk som tar sig an alla mina hål och knullar mig brutalt tills jag är mascararandig om kinderna och kladdig med sperma... efter han är färdig är det min KK's tur att ta hand om mig, som tidigare bara tittat på! Även om jag också skulle vilja att han deltog... trekant eller mer med bara killar och mig är något jag ännu inte fått uppleva, och det är väl ändå på tiden!

Eller att ha sex utomhus och på så sätt ha åskådare. Kanske känna att man har ögon på sig, någon som sitter bakom någon buske och tittar medan vi knullar... gud vad jag blir kåt av det. Att bara på något sätt ha någon som ser på, vare sig det handlar om spontant utomhussex, planerat cuckold, gangbang eller dylikt. Jag tror att ju fler - desto roligare!

En sak som involverar både åskådare och förhoppningsvis deltagare är ju givetvis olika former av gruppsex, typ att gå på en sexklubb. Jag har liite oroskänslor kring grejen att gå dit och det inte finns någon som attraherar mig men har jag med mig ett attraktivt sällskap kan ju vi sexa loss utan krav på att behöva bjuda in andra, även om detta givetvis är en förhoppning. Vore kanske lite lustigt att träffa på någon man känner, typ någon kompis föräldrar, någon gammal lärare, grannen, en kusin, kollega eller kanske ens kompis pojkvän! Men det är väl lite triggande just det också? Just den grejen att gå på sexklubb är något jag hoppas att få uppleva mycket snart, jag längtar ;-)

Ni som varit på sexklubbar... berätta gärna era upplevelser kring det, älskar att få höra andras erfarenheter! Finns det gott om unga, sexiga tjejer eller är det mest äldre kåta damer? Några snygga hunkar eller mest gamla kåta gubbar? ;-)

3 kommentarer:

MarcusR sa...

Jag har nästan bara positiva erfarenheter av sex på flera. Jag har provat en hel del (trekanter (mmf, mff), gruppsex, gang bang, partnerbyte etc.).
Det jag inte har provat är att gå på en ren sexklubb. Dock är jag ordförande i en BDSM-förening med ca. 250 medlemmar. På våra fester så är det alltid någon som man gillar och ibland även någon som man ogillar. Det är precis som livet i övrigt.

Min klubberfarenhet är att det mest är par som törs. Bland singlarna är det ungefär 50% könsfördelning. Oftast med övervikt mot tjejerna faktiskt.
Men detta är då BDSM-kretsarna. Hur de rena sexklubbarna är vet jag som sagt inte med säkerhet.

S.A.I. Steve Lando sa...

Cuckoldförhållanden är underbart, där killen får vara en åtrående åskådare när tjejen sexar runt i extas, gärna med flera.

Njutning och åtråhet åt alla kanter samt parter.

Loffe sa...

Som vanligt mycket bra skrivet och såå porrigt! Jag vill vara din publik!!!