tisdag 25 juni 2013

Ett av de sämsta ligg jag haft var en snubbe jag drog hem med efter krogen en gång förra sommaren. Det sämsta var nog att han själv trodde att han var en sexgud. Noll koll, skulle jag säga att han hade... han körde på som en jävla duracellkanin, juckjuckjuckjuckjuck!!! Hårt och snabbt kan vara skönt men det där blev bara extremt tråkigt då ligget inte var annat än det. Hårda och snabba juck. Inte så skönt utan mest påfrestande. Men vad säger karln när vi lagt oss bredvid varandra?

- Hur många gånger kom du egentligen? Minst 5 gånger, i alla fall!

Han var dödens seriös... och vad fan svarar man? Vill jag sänka killens ego som råkar vara ordentligt stort, och berätta hur värdelös han är på att knulla, eller ljuga och höja honom till skyarna? Svaret var nog inte riktigt rakt och konkret, utan inlindat i något annat...

Sanningen är att jag aldrig kommer vid vaginalt samlag. Vissa killar har varit extremt nära, sådär att det blir så skönt att man börjar se änglar och fluffiga moln och kaninungar och gud vet allt himmelskt bra. Dålig liknelse, men alltså så skönt att man inte vet vart man ska ta vägen (fun fact: vid ett sånt här tillfälle sa jag en gång att jag nästan spricker, ehh.... bra ordval när man knullar....)

Att jag får fontäner hejvilt när jag blir knullad må vara men dessa är absolut inte lika intensiva som en riktig orgasm. De är häftiga, porrigt, upptriggande och majoriteten av mina ligg blir helt saliga utav dem, men för mig är det inte någon direkt superskön känsla som vid en klitorisorgasm som jag får absolut mest ofta. Jag vet att jag kan få vaginal orgasm då jag har fått det (dildos är kvinnans bästa vän) men det är ack så ovanligt. Samma sätt som att fontänorgasmer är ovanligt bland kvinnor, är nog vaginala orgasmer lika ovanligt. Men - jag tror ändå att alla kan få dem.

Men killar. Bara för att en tjej skriker utav sig betyder det INTE att hon får orgasm. Tips kan vara att se ifall hon rodnar runt hals och bröstkorg vilket händer de flesta, men nödvändigtvis inte alla. Eller vara ärliga mot varandra, kort och gott.

Puss o snusk i sommarsolen

3 kommentarer:

Anonym sa...

LER ;-) .. Du verkar vara en skön/kul typ och gillar din stil med en viss blandning av ironi och ärlighet ;-) KeepGoing och jag kommer följa din blogg :-D

Mr Incubus sa...

Blogg värd att besöka igen.

N sa...

Trevlig läsning här!. :)

återkommer vid jämna mellan rum.

mvh N