måndag 10 juni 2013

Jag brukar inte tända på mörkhyade. Det är ungefär samma sak som att jag inte tänder på gingers, och dessutom sällan på blondiner. Man har alla olika smak och min smak drar mer till ljusare men mörkhåriga, långa män med gärna lite skäggväxt. Typ så.

Men... jag tycker att det kan vara sjukt tändande att någon gång få ha sex med en mörk man med stor kuk! Jag har egentligen gjort det, fast det bara varade under någon minut egentligen... here it goes:

Jag och en kompis är ute och festar. Hon hittar en kille från England, trevlig snubbe och hon blir väl lite tänd på tanken att han kan ha en bamsekuk i brallorna. Tanken är väl i slutet av kvällen att hon ska gå hem med honom, och jag säger lite skämtsamt "men jag då?" och han berättar att på hans hotellrum ligger en lång och snygg handbollsspelare som garanerat är riktigt kåt. Jag hakar på...

Handbollsspelaren visar sig faktiskt vara riktigt läcker och attraktiv. Säkert 2 meter lång, mörkhårig och dansk. Vi säger inte mycket till varandra utan börjar hångla på en gång medan jag känner utanpå hans shorts... de visar sig dölja ett väldigt stort paket, med betoning på väldigt ;-)

Vi hånglar en stund och går sedan in på rummet... där ligger min kompis med den mörka mannen och pillar på varandra. Jag och handbollsspelaren lägger oss i hans säng och det dröjer inte länge förän jag börjat suga på hans enorma kuk. Suga är kanske att ta i, det här är alltså den största av kukar jag sett och det var inget man ens funderade på att deepthroatha... jag är ganska tight så det krävdes myyycket saliv för att han sedan skulle kunna tränga in i mig... den känslan är såå skön, att känna att man blir riktigt ordentligt uppfylld av en man som inte ens rymmer hela kuken i en ;-)

Min kompis och den mörkhyade mannen är även de i full gång. Då hör jag honom komma med den briljanta idén: let's switch! Sagt och gjort... jag hoppar över till hans säng medan min vän ger sig på att bestiga handbollsspelaren... den mörkhyade mannen hade inte lika stor kuk även om den var stor, men det kändes sexigt inte bara med hela situationen utan att vara med om just det: att en mörk man med stor kuk sätter på mig hårt bakifrån... jag hade nog varit mer avslappnad om det bara varit vi två eller bara jag och killarna, det blev en lite surrealistisk stämning med min kompis i andra sängen, då hon är en person jag inte har någon slags sexuell relation till och tyvärr blir lite för oseriös i såna här situationer (det var inte första gången vi delade killar). Tyvärr blev vi också avbrutna så sessionen blev väldigt kort.

Jag kan älska att titta på interracial ibland just av den anledningen, små tjejer i min kaliber som blir påsatt av mörka män, kanske till och med flera. Kontrasterna mellan stort och litet, mörkt och ljust. Hade gärna haft en trekant med handbollsspelaren och den mörkhyade... tyvärr blev det inte roligare än så, men ändå ett roligt minne ;-) jag ska nog få vara med om det någon gång, att hitta en mörk man som jag blir kåt på och som gladeligen vill ha lite sexytimes med mig och uppfylla en av mina fantasier...

(bara appropå: vad är det ens accepterat att säga egentligen? Mörkhyad, svart, neger? Haha, dilemma)

Inga kommentarer: