måndag 3 juni 2013

Jag satt och väntade på en vän i ett köpcentrum idag. Jag är vardaglig, har en bra ansiktsdag (haha), svarta tighta byxor och ett vitt slappt linne med en någorlunda tilltagen urringning. Känner mig snyygg.

De senaste månaderna har jag börjat bli så enormt kåt på poliser eller män överhuvudtaget i uniform, men poliser! Döm till min förvåning då det då kommer tre poliser. Två män och en kvinna. Den ena killen är ca 30 år och på riktigt - sjukt snygg. Även under uniformen, garanterat. Jag lovade mig själv att lägga ett extra öga på dessa lagens väktare när tillfälle ges och jag lyckas att under ett par långa sekunder ha intensiv ögonkontakt med denna... firar av ett leende och innan jag vet ordet av har de satt sig i sin buss igen och åkt iväg...

OM det cirkulerat en och annan tanke om denna sexiga polis... hur han drar ner mina små stringtrosor under kort kjol, daskar mig på stjärten... hur han trycker ner mig mot ett bord och för in sin kuk i min plaskvåta fitta och knullar mig i doggy... Ett stadigt grepp om mitt hår, en stor hand runt min späda hals, ord från en polis om att jag är en riktigt tight och skön liten slynfitta... hur han knullar mig, inte bara min fitta utan han för också in sin kuk i min lilla röv så jag kvider, och sen sprutar i mitt ansike som är tårfyllt och svartfärgat av rinnande mascara...

Jag blir så kåt. Hur fäller man en polis? Kan man lyckas göra det då dessa är i tjänst? Skulle vilja stöta på en polis ute, typ ensam polis som stannar mig på vägen då jag kör bil för att informera om att en lampa på min bil är trasig, känna attraktionen växa och kanske bli intagen i polisbilen och få huvudet nertryckt i hans knä, ett praktstånd långt ner i halsen... DET vill jag uppleva av farbror polisen. Och att ha som vana att en polis kommer hem till en typ på lunchen då och då, knullar mig mot hallbordet med stor helkroppsspegel ovanför så jag - helt naken - kan se hur denna uniformklädde polis med knapp nerdragna byxor pumpar hårt i mig, nyper runt mina kinder och smäller till mig på käften... alltså riktigt aggressivt sex med en polis, god damn!

Om någon sexig polis råkar läsa. Skriv en kommentar. Vi ska göra buisness.

Inga kommentarer: