måndag 3 juni 2013

Åh, dessa köttsliga lustar. Idag tror jag min menskåthet har nått toppen av alla toppar, för jag känner att jag hade kunnat knulla vem som helst just nu. Slänga ut adress på BC och släppa in den första som ringer på.

Nej nej nej, riktigt så är det såklart inte, men jag är milt talat monsterkåt. Jag skriver till varenda potentiellt gammalt ligg men även till nya förmågor, ber dem berätta sina snuskiga fantasier och skicka bild på deras praktstånd till mig. Fungerar. Men knulla får jag inte. Jo! Givetvis hade jag fått knulla, men idag vet jag exakt vad jag vill ha och jag vet inte om någon av mina tillgängliga män kan ge mig det...

Problemet med att vara en kåt nymfoman och samtidigt extremt kräsen och utseendefixerad, är ju att jag inte kan göra som första alternativet säger - bjuda hit en random snubbe som bara kan knulla skiten ur mig. Själva grejen eggar mig något enormt, typ ögonbindel, bli knullad av en okänd karl, aldrig se ansiktet och slippa oroa mig... Jag vill verkligen prova det en dag! Men, eftersom jag har en gnutta kontrollfreak i mig skulle det ske under ordnade former.

En kille jag legat med kom med det förslaget. Eller det var inte ett förslag, han berättade bara att såhär kanske han kommer göra med mig en dag, men det kommer jag aldrig få veta i förväg. Kanske kommer jag en dag kliva in hos honom där han direkt ber mig att ta av mig mina kläder och tar på mig en ögonbindel, sen kommer det där finnas män att ha mig till sitt förfogande. Jag kommer få kukar i min mun, i min fitta, i min röv. Jag kommer få höra vilken liten slampig hora jag är och bli brutalt knullad tills min mascara rinner och jag har sperma över hela mig. Sen går jag in i duschen, och männen går hem. Jag kommer aldrig få veta vilka de är. Det kan vara fula gamla gubbar i 60-årsåldern eller snygga atleter närmare min egna ålder. Den tanken triggar mig enormt mycket. Att få utnyttjas av flera män utan att veta vilka de är. Men då har jag en övervakare som ser till att allt går bra på. En person som jag också litar på.

Det kommer en dag för det med... och OM jag längtar dit.

Inga kommentarer: