tisdag 11 juni 2013

Helgen spenderade jag på Sveriges största musikfestival för EDM - vilken kan ni ju lista ut själva eftersom det bara finns en. Det mest anmärkningsvärda på helgen var kanske då en av de tre vise männen (hänger ni fortfarande med!?) stod och blippade på sina knappar, och jag blir pullad av en kille med riktigt grov och stenhård kuk som stod bakom mig. När showen var över tittade vi på varandra, skakade hand och berättade varandras namn och gick sedan skilda vägar :-) innan det hade vi inte sett varandras ansikten. Det var spännande att stå bland 25.000 människor och ha en okänd hand på sin våta fitta, men jag är övertygad om att ingen märkte något...

Min kåthet har allmänt legat lite nere i helgen. När man vet exakt vad man vill ha och behöver, och har hittat exakt det så känns det bara jobbigt att dra hem med någon och inte veta vad man får utan bara chansa...

Jag var på en resa under våren då jag bland annat träffade en australiensare på en bar. Nästan det första han gjorde var att ta ett tag runt mitt hår och slita i det för att visa att han var lite rough. Våghalsigt test - men jag var inte sen på att bjuda hem mig till honom ;-) herregud vad vi hade sex nästkommande dagar och nätter. Han var inte den snyggaste killen, men han hade "det" inte bara då det kommer till att knulla, vi hade en bra kemi helt enkelt. Och då kommer vi till det där med att ha sex med engelsktalande män, dirtytalket blir hundra gånger bättre... oj vad vi var kåta på varandra, en morgon stod vi ute på hans balkong över en efter sex-cigg då vi återigen blir sugna och han sätter på mig bakifrån, bara några meter ovanför locals i byn som påtar på och arbetar... Eller då ägarinnan på hans hotell står och knackar på dörren men han ligger och pullar mig till fontänorgasm, precis innan han skulle checka ut och vi visste att det här kanske är sista gången vi får ta del av varandra... jag håller tummarna för att våra vägar korsas någon gång i framtiden igen.

Man kanske borde testa det med att vara rakt på och visa vad man vill istället för att köra en massa spel, eftersom det kan bli så lyckat. Det värsta man kan få är ett eventuellt nej, och hur farligt är det? Jag har många gånger lekt med tanken på att gå fram till en snygg kille på krogen och fråga om jag kan få suga hans kuk eller om han vill följa med hem och knulla mig i alla hål fram till gryningen. Det finns nog många som skulle nappa på det, vi tjejer har ju en ovana att vara "svåra", inte sant? Eller är det jakten ni vill åt? :-)

Inga kommentarer: