måndag 17 juni 2013

Tänkte på en sak som dykt upp framför mig ganska mycket senaste tiden, angåeende att stoppa upp ett finger i röven när man suger/runkar av någon för att maxa upplevelsen. Inget jag själv har gjort så mycket, men jag är övertygad om att de flesta skulle gilla det, men reaktionen? Klart man förbereder, jag vill inte ha ett finger huxflux i röven själv men jag tror att många killar i överlag är rädda för att få något i sin egna röv. Förutom du då, A ;-) Jag borde kanske införa detta till rutinen... Värsta man kan få är väl en smäll på käften, och har ni läst min blogg ordentligt så vet ni att jag inte direkt tar skada av det, hehe.

 
Om vi ska tala om A då, min snuskiga lilla skåning som jag även skrivit om på BC. Innan honom hade jag aldrig någonsin ens kunnat föreställa mig att föra in något i någon killes röv... inte ett finger och en dildo/strapon fanns absolut inte på kartan, å andra sidan hade jag aldrig pratat med någon om det. Under sensommaren förra året pratade vi mycket om varandras fantasier och jag får snart veta att killen vill ha en kuk i röven, bland annat. Jag sa absolut nej, det får han hitta någon annan att göra, jag kommer inte göra det under några som helst omständigheter!
 
Men ju mer vi pratat med varandra, desto mer han berättat hur gärna han vill och jag själv hunnit tänka över det - ju mer sugen blir jag! Alltså, jag verkligen vill göra det en dag. Jag har blivit så oerhört öppen mot andra människors sexualiteter och nu har jag känt honom så mycket att jag tänder på att få uppfylla hans fantasi. Jag hade inte gjort det med vem som helst men just han så skulle jag verkligen vilja göra det eftersom det är en stor del av relationen vi har till varandra, att jag helst av allt ska hitta en kuk till honom (äkta vara är ju alltid bäst)... och bara uppfylla hans dröm om att få en kuk i sig!
 
Få se bara när det blir av. Men då lovar jag att berätta ;)
 
ps. jag börjar ha ömma och svullna tuttar vilket innebär att jag nog snart drabbas av sånt där hysteriskt kåtslag innan det sen börjar blöda från mitt kön. Just saying, jag brukar ju vara ett monster under de perioderna ;-)


Inga kommentarer: