fredag 21 juni 2013

Jag lämnar härliga Västkusten under min semester - till mina grannars stora glädje kanske... Hur kan jag, undrar många. Och det är ju en fråga, sommaren på Västkusten är ju något som inte går att jämföra med så mycket annat. Men jag kommer tillbaks förr eller senare! Jag har så många fantasier jag vill uppfylla, och de fantasierna kommer jag nog dela med mig av här ;-) Förhoppningsvis så kommer jag ägna mig åt lite nakenaktiviteter på den plats jag ska befinna mig på, om än kanske inte lika mycket som på hemmaplan...

Givetvis så besökte polisen mig för ett svettigt, väldigt blött och härligt knull innan jag åkte. Sista gången på länge... Vad jag kommer sakna honom under den här tiden! Av erfarenhet vet jag ju att statistiken talar för att det finns få personer som honom. Älskar verkligen när han knullar både min fitta och röv, höra hans ord om vilken liten hora jag är, ha hans kuk nertryckt i halsen, hur han kladdar ut mitt smink, drar mig i håret och håller fast mig, håller för min mun eller en hand runt min strupe... eller hur han nu som sist slickar och pullar mig tills jag kommer i hans ansikte, mmmm!

Vi matchar varandra perfekt på det sexuella planet och jag skulle vilja ha sex med honom jämt - det bästa är nog att han tycker precis samma sak om mig! Jag längtar så mycket efter alla snuskiga saker som jag vill göra med honom.

Glad midsommar, era kåtbockar! Vi hörs nog snart igen ;-)

Inga kommentarer: