tisdag 4 juni 2013

Att vara verbal och högljudd i sängen. Det finns en hårfin skillnad.

Jag är dukig på att stöna och ibland rent utav skrika. Det har ingenting att göra med att jag har sett porr och tror på att "efterapa" porrstjärnor. Alltså, jag avtänds av att kolla på överdriven regisserad porr. Det är pinsamt och jag blir inte kåt. Jag själv är duktig på att låta när jag tycker att det är skönt. Det kan bli hur högt som helst och i stundens hetta är detta ingenting jag tänker på förän någon granne bankar på dörren. Det sker på naturlig väg... är jag i rätt sällskap gillar jag också att prata, berätta hur skönt det är att han slickar mig precis så, knulla mig hårt, fråga om han gillar att knulla mig, fan vet jag, ord som kan komma spontant.

Det är sjukt sexigt att ha sex med killar från engelsktalande länder, jag har exempelvis varit med många australiensare. Den bästa jag var med höll på redan när vi var ute på en bar "Oh my god, look at this sexy swedish girl. She's so fucking hot I'm gonna fuck her sooo hard". Givetvis fortsatte han i samma stil även när vi var avklädda. "You're so fucking hot I like to fuck your pussy I'm gonna cum in your beautiful little face fuck yeah"... sjuuuukt jävla tändande. Jag har varit med någon enstaka svensk kille som börjar att prata engelska porrfilmssnacket och det blir bara pinsamt, haha.

Jag var med en brittisk kille som filmade delar av samlaget bland annat då jag sög av honom, väldigt dominant och sjukt bra på det. Han tvingade mig att säga saker med hans kuk i munnen typ I love cock ("louder!") och I'm a fucking slut... det var också helt otroligt tändande. Självklart så förutsätter detta att man kan knulla, vilket han definitivt kunde.

Jag har också varit med en svensk kille som älskade att prata och till och med frågade om jag tycke att det var jobbigt att han pratade. Lite ovan värmländsk kille som betedde sig som att han avgudade mig. När jag sitter på knä framför honom säger han "Jag älskar dig. Gift dig med mig, jag vill att du ska vara min fru" vilket kan låta knäppt men var sjukt tändande i ögonblicket, han berättade verkligen från djupet av sitt hjärta (haha) hur skön och bra jag var på alla vis. Det gjorde sexet roligt, vilket det nog ska vara till stor del!

Killar är i överlag ganska dåliga på att låta. Älskar att knulla med killar som berättar hur skön jag är eller stönar och frustar riktigt ordentligt när de pumpar på mig eller jag har deras kuk i min mun. Så lär er det! Inte tillgjorda porrfilmssnacket men var inte blyg att visa med röst hur du känner under samlaget. Så bättre många sexakter skulle bli... man måste vara lyhörd och kommunicera med varandra :)

Inga kommentarer: