onsdag 12 juni 2013

Det finns många bitar som gör ett samlag till något alldeles speciellt, men en av de absolut viktigaste ingredienserna för bra sex är att ha ögonkontakt. Låt oss utveckla.

Jag minns när jag var 14 år och osäker, då man hade taffligt sex med moppekillar som behöll sina svettiga Intersportstrumpor på när man skulle krypa under täcket. Vad oerfaren man var! Hade jag sett mig själv ha sex i de nedre tonåren idag, hade jag skämts ihjäl. Inte kunde man något om sex, och visst körde jag nog med att blunda. Hahaha herregud... varför? Hur kan jag någonsin ha gjort det? Handlade det om okunskap eller osäkerhet, kombination av båda? För inte handlade det väl om att jag inte ville se killarna som jag knullade med, jag låg ju med dem av en anledning och en sak var förmodligen att de var snygga. Då tycker man att logiskt sett ska man hålla ögonen öppna och vilja se den man ligger med.

Att vid en avsugning ha intensiv ögonkontakt är nog en av de saker som gör mig till en mästerlig kuksugerska, för det får jag nog skrytsamt säga att jag är, haha (obs! jag är också sjukt ödmjuk, hehe) Ni killar känner väl igen det själv, tänk på de kvinnor (eller män) som sugit er absolut bäst genom åren - visst har de kollat er djupt in i ögonen med en kåt blick under stora delar av jobbet? Jag kan nästan fördomsfullt säga att det stämmer i majoriteten av fallen.

Jag har en KK som är helt underbar på många sätt och vis men en sak som gör honom speciell är den nästan ständiga ögonkontakt vi har när vi har sex... det är SÅ grymt och speciellt. Att titta djupt i varandras ögon i ögonblicket han för in sin kuk i mig och sedan börjar jucka... alltså - magiskt! Att han dessutom är en av de snyggaste män jag varit med gör inte saken sämre. Han har dessutom barn så ibland när jag hälsar på och barnet sover i rummet bredvid krävs det maximal tystnad och då är det ännu sexigare med ögonkontakt då det förutom naglar i ryggen är det enda som kan riktigt visa hur skönt man tycker att det är. Första gången vi hade sex med varandra släppte han mig nästan aldrig ur sikte utan tittade i mina ögon hela tiden. Det behöver tvunget inte alltid vara så att man tar det till den nivån, men om det var sexigt!

Det är jättetrist att ha sex med killar som inte har ögonkontakt med en. Självklart så behöver man inte ha en ständig ögonkontakt, men att någon gång titta varandra djupt in i ögonen är så jävla vrålsexigt. Att med sina blickar visa vad man verkligen känner, för är inte ögonen själens spegel? Det absolut mest trista är killar som blundar när man kör typ missionären, vilket är den mest ultimata ställningen för ögonkontakt av naturliga anledningar. En väninna som jag pratade om detta med, sa "men han njuter ju!" men tankar som dyker upp i mitt huvud är helt tvärtemot hennes teori. Jag brukar inte vara osäker när det kommer till sex eller på mig själv, men just blundandet kan jag inte förstå mig på. Måste de blunda för att inte komma för tidigt? För att visualisera något annat/någon annan? Varför vill man inte titta på den man knullar med!? Så himla trist. Jag måste få ett bra motiverat svar på varför man blundar när man har sex från någon som själv gör det!!

Nä, mer ögonkontakt åt folket. Jag älskar det.

Inga kommentarer: