tisdag 11 juni 2013

Igår hade jag ytterligare ett besök av polisen, jag hade längtat så mycket sedan vi skiljdes åt för bara några dagar sedan och det var jag inte ensam om ;-) Varje gång som jag tänkt på honom och vårt möte har jag känt hur våt jag blivit. Jag brukar sällan eller aldrig svara någon över 35 på BC, tänk vilken tur att jag gjorde det den här gången. 39 år men så otroligt sexig. En riktig man, väldigt snygg och attraktiv, en riktig alfahanne... han får garanterat många blickar på stan av kvinnor i alla åldrar.

Han kom hit efter en lång arbetsdag, vi sa hej, småpratade lite, han undrade ifall jag har några fönstertittare då jag bor på bottenvåningen... sedan beordrade han mig att sätta mig ner på knä och suga hans kuk innan han slängde upp mig i soffan. Han slickade min ordentligt våta fitta (jag blir tokkåt av att bara suga kuk), och oj vad den mannen kan sin sak, hans tunga kombinerat med fingrar, många glömmer bort att man kan kombinera eller har rätta knixen då det kommer till att slicka fitta, men inte han. Dröjde inte länge även denna gång för mig att börja skaka av orgasm ;-) sedan följde en härlig stund i sängen då han knullade mig i min tighta fitta och tighta röv, gav mig den behandling jag behöver och grannarna fick höra på stön som heter duga... Självklart så kom han över mitt ansikte och i min mun medan jag låg och pullade mig själv, jag älskar ansiktssprut! Perfekt avslut på dagen.

Han är verkligen en drömpartner i sängen för mig. Behandlar mig precis så jag vill, hårt men skönt. Hans tunga, kuk och fingrar. Hans snuskiga ord om vilken liten hora jag är. Att han är så kåt på mig och visar det på alla vis. Sedan känner jag mig så liten tillsammans med honom, inte bara pga åldersskillnaden utan jag skulle lätt kunna ljuga och säga att jag är 18, och detta är en sak som tänder oss båda också. Han stor och muskulös, jag ganska liten. Jag skulle nästan vilja filma när vi har sex för det är svårt att komma ihåg i efterhand vad som precis är så bra, men jag tror att självklart handlar det mycket om att vår kemi stämmer exakt och vi har det där berömda klicket.

Om det är några busar i Göteborg som läser så snälla kan ni hålla er lite i skinnet så han inte behöver jobba så mycket utan kan lägga sin tid på att knulla mig istället ;-) och bara appropå det att han är polis, jag har redan berättat att jag vill ha honom hemma hos mig i sin uniform någon gång. Kom igen - en av mina absolut största våta drömmar håller på att gå i uppfyllelse, jag döööör. Ser så mycket fram emot att ha många äventyr med den här mannen...

Märks det att jag är lycklig över mitt fynd? Ska nog be honom komma hit snart igen, med risk för att den här bloggen kan bli ganska enformig ;-)

1 kommentar:

sexdevil sa...

Gillar det du skriver :) Men får ju fixa så den inte blir för enformig :)