onsdag 19 juni 2013

Det mest avtändande en kille kan göra i sängen:
- att inte ha ögonkontakt. Killar som blundar när man har sex. Jag blir typ ledsen och vill vända mig om i fosterställning och gråta. Det mest intressanta är också killar som blundar när man har sex men ska ha lampan tänd? Alltså vänta nu, vad hände här?
- att behålla sockarna på. Inga förklaringar behövs, de ska bara av.
- det mesiga och tillgjorda sexsnacket. Jag låg en gång med en kille som var skitsnygg men nästan oskuld när det kom till att knulla. Han kunde INTE prata dirty i sängen och säger saker som "nu ska jag knulla dig" och inte som att han var kåt utan bara i normal samtalston. "nu stoppar jag in kuken i din fitta" liksom jaja jag känner det! Håll käft och knulla istället om du inte kan säga något vettigt.
- prata engelska. please, don't.
- slå på ens fitta. Det här är en sak som vissa killar har sett i porrfilmer och jag förstår det inte. Jag kan gilla en smäll på käften, men att ta sin handflata och slå lite lätt på fittan då man i övrigt inte har så aggressivt sex, ger absolut ingenting. Det är inte skönt, det är inte sexigt, det är bara wierd!? Sluta upp med det, genast!
- missa förspelet. Det kan vara sexigt att köra rakt på - ifall man redan är riktigt råkåt på varandra och därmed väldigt våt. Men när man inte är upphetsad måste man jobba på det för att det ska vara fysiskt möjligt, en snustorr fitta är väl inte skönt för någon part? Man måste smeka, prata, hångla, känna, tafsa, förbereda sig, bli riktigt kåt innan man kör in kuken i en. Då talar jag inte om att direkt köra ner handen i trosan och frenetiskt börja gnugga ens klitta. Viktigt att penetrera ens hjärna innan man går på andra kroppsdelar!
- att inte vara lyhörd. vet man inget om varandra kan man prova sig fram och lyssna på reaktionerna. stönar man högre och trycker sig emot din kuk/hand/tunga så innebär det ju absolut inte att du ska sluta efter 20 sekunder och fråga om det var skönt...?
- dålig lukt. att inte ha tvättat sig innan... vet man att det kommer stå sex på schemat får man gärna tvätta sitt kön, ta ett tuggummi, vad som än gör en fräschare. Att se bromsspår i kallingarna eller suga på en svettig pung är inte sexigt och det kan väl varenda människa räkna ut. Hur mysigt är det att slicka en gammal partyfitta?
- att vara helt passiv efter sexet. Det här klarar jag inte av och jag har garanterat inte sex fler gånger med en kille som blir helt förstenad efter att han kommit. Visst, det handlar ofta om tillfälliga förbindelser men om man kan gå så långt som att ha sex med någon behöver man väl inte vända sig åt andra hållet och börja snarka när man sexat klart? Händer det så drar jag hellre på mig trosorna och går hem. Vi kvinnor är ofta mer fysiska än män efter sex då det tar längre tid för oss att "varva ner" efter sex och att då bli kramad eller bara ha en arm omkring sig, är dödens mysigt. Eller att bara ligga och prata! Att mötas av en mmhm:ande vägg efter sex är bara usch.

 
Det vore intressant att höra från ett manligt perspektiv - vad gör vi kvinnor som är osexigt? Allt är ju givetvis individuellt beroende på vad man är för person, det här är bara mina åsikter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Gillar det du skriver och håller i stort sett med dig om allt. Finns ju massa saker som även tjejer gör som är osexigt, listar lite exempel nedan.
Passivitet: Finns det något mer avtändande än när man har ett hett förspel, har kåtat upp varandra en bra stund och sedan kommer till själva knullet och tjejen blir helt passiv och förväntar sig att killen ska styra. Visst är det inga problem med att tjejen låter killen styra men man behöver inte ligga som en uppblåsbar docka och bara ta emot, delta för fan och visa att du gillar detta.
Rakning: Visst är det sexigt med en tjej som rakar sig, kanske sparar en tofs eller så men det är bra osexigt när du slickar, särar på hennes ben ordentligt och upptäcker en mindre djungel lite längre ner. Ska man ha tofs ska den ej sitta i röven.
Oralsex: Många tjejer gör detta väldigt olika men några grundläggande tips är att en kuk skall sugas så att den är blöt, är den alldeles torr när du tar ut den ur munnen då är det sällan skönt för killen. Runka inte mer än du suger, att runka gör vi killar bäst själva. Jobba med munnen och hjälp till med handen. Viktigast av allt är nog att tjejen söker ögonkontakt och visar att hon faktiskt gillar det hon håller på med. Har stött på en del tjejer som knappt använder saliv, rycker så hårt i den att man börjar undra om hon vill ha loss den och ta med den hem. Sedan verkar helt ointresserad och toppar det hela med att fråga "kommer du snart", javisst, jag kommer på kommando.
Ljuset: Många tjejer vill ha ljuset släckt, varför då? Hade vi killar inte gillat hur du ser ut hade vi nog inte varit naken med dig i sängen. Tänd lampan, sök ögonkontakt, är ju sjukt sexigt att titta tjejen i ögonen när hon kommer.
Hygien: Precis som du säger, tvål och vatten för fan, hur svårt kan det vara. Om du nu inte hinner stå och plaska av dig lite, köp hem våtservetter. Är ju sjukt äckligt att sticka ner ansiktet mellan någons ben och känna en unken svettlukt och gammalt urin.

Finns ju tusen punkter till, hinner dock inte skriva allt. Gillar din blogg och följer även dig på BC. Gillar ditt sätt att skriva och din attityd ;)
Med vänlig hälsning, Man_stenungsund på BC

Anonym sa...

Tjipp på dig ;)
Skön blogg du har... Måste säga att jag skrattat ut högt när jag läser dina texter.
Det ligger ju någonting i det du skriver och du gör det på ett grymt bra sätt.
Hmmm....osexigt med tjejer... Ja om jag talar för mig själv så är det nog mest dirtytalk och porrfilmsstönandet, inte speciellt kul att ligga med en som vrålar som en döv porrstjärna. I övrigt så gäller väl samma sak för er som för oss snubbar. Väl mött// Flying_Finn