torsdag 6 juni 2013

Igår bestämde sig den allsmäktige som hört mina böner, att det var dags för enhörningen att få sin del av kakan!

Jag träffar en man för en cigarett och ett kravlöst hej. Han börjar misstänka att efter 1,5 månads prat att jag är en snackare - dvs en person som gillar att snacka snusk och flukta bilder men aldrig vågar träffas på riktigt. Så jag säger okej, vi träffas lite snabbt, jag förstår honom, jag tenderar att bli lite snackig.

Han är 16 år äldre än mig. Mörk, lång, sjukt bra kropp - väldigt attraktiv. Inte bara för utseende men också för de snuskiga samtal vi haft... Jag vet inte vad personen som står framför mig jobbar med. Jag frågar, han påstår att det inte är något upphetsande, att han inte gillar att prata om sitt jobb direkt. Men efter en stund berättar han.

Jo, det är så att jag är polis.

Min reaktion är nog att skratta till. Här har jag i flera dagar varit manisk i tanken på att knulla med en polis (se föregående inlägg) utan vetskapen om att den man jag pratat med på KiK är just det. Om jag inte var kåt innan, så är det inget jämfört med vad jag nu är.

Vi pratar en stund, och säger sedan hej då, vi ses i nästa vecka... Jag ska hem och han ska återgå till sitt arbete. När jag kommit hem och börjat fantisera ytterligare om vår nästa träff, dröjer det inte många minuter innan jag får ett meddelande om att han velat sätta på mig på en gång.

30 minuter senare så ringer han på min dörr.

Han sliter tag i mig. Jag känner mig så liten i hans händer. Lilla, söta flicka. Ditt lilla luder. Gillar du att bli nyttjad som en liten hora? Han lägger ifrån sig vapen, radio och batong på mitt sängbord, drar ner sin gylf och trycker in sin kuk i min mun och beordrar mig att ta mig själv på fittan som är blötare än den varit på väldigt, väldigt länge... Han för in sina fingrar i mig, jag kan inte hålla mig länge. Han knullar mig på alla sätt som finns. Tar sina stora händer runt min hals och frågar om jag gillar när han knullar min trånga röv innan han sedan sprutar i mitt söta ansikte. Ditt luder.

Gud, jag blir kåt när jag skriver det här! Ni vet när man har en snuskig fantasi och har nästan i detalj föreställt sig hur det ska urarta sig? Att sedan få uppleva precis exakt det. Det är i ett sexuellt perspektiv - kanske det bästa man är med om. Det hade inte kunnat bli bättre. Jo, han hade kunnat få vara uniformklädd istället för att gå omkring civilklädd, men... bara vetskapen om att han faktiskt är polis. Ligger garanterat i topp bland alla sexuella äventyr jag någonsin haft.

Tack, den som hört mina böner och bestämt sig för att uppfylla dessa drömmar. Jag längtar så jag nästan spricker tills vi ses igen och har mer tid för att ta hand om varandra...

Inga kommentarer: