fredag 14 juni 2013

Jag sitter på en spårvagn fortfarande med knullsvettigt hår och den salta smaken av sperma i min mun. Om de 4 medelålders män som sitter bredvid och mitt emot hade någon aning om vilken slampa som omger dem och vad jag gjorde för 20 minuter sedan...

Polisen bjöd in sig. Gud, det kommer bli många historier om den mannen. Det första han överraskade mig med var något som rasslade till i hans ficka. Se där, en accessoar från jobbet - handbojor! Om han kunnat se lyckan i mina ögon, däremot kunde han nog tyda min glädje utifrån hur våt jag var... som alltid med honom.

Han knullade mig som jag förtjänar. Det jag finner extremt roligt är att ingen nog visat så bra och tydligt hur kåt han är på mig, hur skön han tycker att jag är. Extra kul att knipa mina ordentligt tränade muskler i fittan och få en käftsmäll som svar då det nästan blir svårt för hobom att hålla sig...

Huuu, vem behöver gå på gym när man träffat en sådan man :-)

Trevlig helg

Inga kommentarer: