måndag 17 juni 2013


Först och främst - tack och puss för visad uppskattning. Skriv gärna en kommentar om ni vill läsa något speciellt. Fanmail och kontaktannonser skickas enklast till unic0rn[at]live.se :*


Min stora önskan är att hitta en väninna with benefits. Bekymret jag tyvärr har är att jag avskyr brudar. På riktigt, det finns få tjejer som jag verkligen skulle kunna tänka mig att ha ett sexliv med. Jag är kräsen med killar och då är det ingenting jämfört med min kräsenhet till tjejer. ONS-trekanter är en sak men jag vill ha någon att träffa regelbundet, både ensam men också med andra killar.

Den ultimata drömmen vore att hitta någon som är exakt som mig, för jag är seriöst drömtjejen i det här avseendet, haha. En söt tjej med fin kropp som älskar sex. Som verkligen älskar sex i alla de former och vill vara med på härliga trekanter och diverse äventyr utan att fundera så mycket på det. En tjej som man kan hänga med, gå ut och ta ett glas vin med eller ses över en lunch, gå och shoppa eller vad tusan man nu gör med tjejkompisar. En okomplicerad tjej med skön och bra inställning på livet, utan större problem i livet. Spontan, rolig och galen. En "normal" tjej med jobb och bostad och som är lite på min egna våglängd! Jag är inte såpass bisexuell att jag tror mig kunna bli förälskad i tjejer, men ibland finns det väl inget bättre än tjejsex? Kvinnokroppen är magisk.

Den första trekanten jag hade var givetvis bra då det var en grym upplevelse och vi hade riktigt trevligt. Tyvärr så var tjejen lite svartsjukt lagd och nog lite småkär i killen (som var hennes KK) och gick faktiskt iväg till ett annat rum då hon nog tyckte att han gav mig för mycket. Jag har också fått höra andra saker i efterhand om henns svartsjuka, och det är just det här jag inte gillar. Alla delaktiga måste vara fullständigt säkra på sig själva för att det ska fungera. Det är lite därför jag dessutom gärna inte vill träffa något par då man aldrig vet hur tjejen reagerar, då ska jag ha belägg för att de haft trekanter förut! Samma sak med kk-par... nu har jag haft sex med ett sådant par också, men då var killen också MIN kk ;-) och för övrigt så var det en fantastisk upplevelse jag gärna vill vara med om igen då jag tycker om både killen och tjejen.

Tyvärr har tjejer en tendens att bli lite jobbiga, det vet väl alla. De är griniga och om man frågar vad det är säger de "ingenting". Ni känner väl igen det? Jag själv är väldigt okomplicerad, gnabbar ärligt talat aldrig, har en fin och samtidigt realistisk syn på saker och ting, älskar sex lika mycket som jag älskar bacon. På det är jag dessutom snygg :) Hur många såna tjejer finns det i världen!? Vi är få... och oerhört värdefulla.

Om det finns någon skön tjej 21-30 år som känner sig träffad, släng en kommentar så kan vi bli kompisar ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kik?