tisdag 18 juni 2013

Hörrni killar, kom aldrig och säg att det inte går att hitta någon vettig brud på BC, för det är jag ett levande motbevis för!

Igår satt jag hemma och hade tråkigt, la humöret "knullsugen" på BC och fick snart ett mail från en kille som också satt hemma och slappade. Jag har en känsla för att ganska fort känna om det är en bra person eller inte och den här mannen verkade vara en skön person, dessutom var han lång, mörk och skäggig som jag är svag för...

3 timmar senare möts vi upp på en bar inne i stan och mycket riktigt verkar han som en person jag faktiskt hade tittat på en gång extra om jag såg honom ute. Vi tar en öl och pratar på om jobb och dylikt (vem fan bryr sig? vi ville ju knulla, haha) innan vi gick hem till honom för öl nummer två...

Det ena leder givetvis till det andra och snart drar han ner sin gylf och det visar sig att han har en stor, grov och härlig kuk, mums vilken trevlig överraskning! Det dröjer inte lång stund innan jag ställer mig på alla fyra i soffan med honom bakom mig... så skönt med den där uppfyllnadskänslan ;-) efter en laddning i min mun lägger vi oss i soffan och pratar. Hinner hämta andan en stund innan han kryper ner mellan mina ben och slickar mig länge och bra, för att sedan avsluta med att föra fingrarna i mig och pulla mig till en fontän ;-) Såå skönt, var faktiskt ett tag sedan det hände nu och han uppskattade det, ville gärna stoppa in sina fingrar i min mun efteråt så att jag fick smaka på mig själv. Porrigt och gott, även om den mystiska vätskan som kommer vid fontän egentligen varken smakar eller luktar, men klart det var lite andra fittsafter blandade med just det ;-)

Tiden hade vid det här laget sprungit iväg och spårvagnarna hem till mig hade slutat gå så jag får sova där. Hinner inte ligga länge i sängen innan han vill inspektera min rumpa, inte mig emot... det var ju den han såg först av allt och uppenbart fattade intresse för, så klart han ska få titta och känna ;-) Jag förstår snart vart han vill komma och jag tänker visst, vi försöker... Tyvärr var hans kuk lite fööör stor och min röv alldeles för trångt för att det inte skulle krävas ett långt förarbete, men tanken var god, hade nog varit härligt om det gått. Men ibland så går det tråkigt nog inte, och man orkar inte hålla på hur länge som helst 5 på morgonen då man redan snuskat loss i flera timmar!

Så roligt när man är riktigt jävla impulsiv, jag har aldrig träffat någon så snabbt och jag hade inte ens tänkt tanken på att träffa någon men jag hade ändå ett sånt sug efter att prata med någon annan än rösterna i mitt huvud, hehe skämt åsido men det var lyckat och jag kan absolut träffa den mannen igen. Jag misstänker att han kan tänka sig att träffa unicorn igen, han med ;-)

Inga kommentarer: