tisdag 2 juli 2013

fontäner

Det finns vissa porrfilmsmyter, som att de där tjejerna som får fontänorgasmer så det sprutar i mängder rakt upp i luften bara är fejk. Jag är ett levande bevis för att så inte är fallet, och det finns nog någon som läser den här bloggen som skulle kunna intyga det ;-) Innan jag fick min första fontän för knappt ett år sedan trodde inte jag heller att det gick. Dels att det man ser på porrfilm är alldeles för överdrivet men också att bara vissa tjejer kunde få det. Idag säger jag bara: FEL!

Första gången var med en KK jag litar fullständigt på. Vi hade svettigt sex i olika positioner innan han ställer mig på alla fyra på sängkanten, knullar mig bakifrån och jag känner hur det bara forsar! Jag tror att det var någon spärr som släpptes där, för om jag sprutat efter det. I början hände det bara när jag druckit något glas vin, men nu kan det också gå när jag är fullt nykter med rätt uppvärmning och taktik. Jag har till och med fått det när jag pullat mig själv - det finns på film ;-) och sen får man inte glömma, jag kan även få det vid analsex!

Det man ser på porrfilm stämmer verkligen. När jag kommer riktigt mycket så sprutar det MYCKET! För mig är det ingen intensiv orgasm men det är en porrig känsla och så härligt att se killarnas reaktion för varenda en har gillat det jättemycket. En sak jag verkligen älskar är att killen har sitt ansikte nära min fitta medan han pullar mig så han kan ta det i munnen, börjar förstå grejen med varför killar tycker ansiktssprut är grymt ;-) så härligt när det skvalpar och jag ser hur det sprutar från min fitta, och killen tar det i munnen...

Alla tjejer kan nog få fontän. Jag har två promiskuösa tjejkompisar som jag "lärt upp", de trodde inte heller att de kunde få den men vips har jag fått ett telefonsamtal med glädjeskrik om att de sprutat från deras kön ;-) Jag är ingen expert men det här är av egna erfarenheter och tips som fungerade för mina kompisar:

Se till att lita på varandra. Tjejen måste känna sig helt avslappnad i sällskapet!! Två glas vin eller så, är faktiskt inte alls fel - kroppen slappnar av mycket lättare då.
Börja redan vid förspelet, smek mycket, gå aldrig rakt på. Använd gärna olja. Smek heeela fittan och runt omkring.
Tricket är att variera. Knulla fittan hårt och mjukt, slicka, pulla, gnugga klitoris, knulla röven om ni är öppna för det. Fastna inte i en ställning. Massera, knulla, slicka, massera, slicka, knulla. Tjejen ska känna sig helt tokig av all skön behandling hon får!
När hon är tillräckligt kåt, ta ett eller två fingrar och för uppåt i den klassiska kom hit-rörelsen. Vissa killar gör fel och använder hela handen. Jag kommer absolut lättast av snabba juck som är tydligt in och ut, inte att ett finger masserar G-punkten och hela handen rör kroppen fram och tillbaks, det är inte alls skönt, utan det är handen som ska föra in fingrarna snabbt och uppåt.
Tjejens enda roll är att slappna av och känner hon känslan av att kissa på sig ska hon fan i mig bara krysta, för det är DÅ sprutet kommer, det är INTE kiss :) Bara slappna av och krysta samtidigt... när hon har sprutat, vänta några sekunder, smek fittan och fortsätt sedan. Wow vad det kan spruta :)

Exakt detta kanske inte fungerar på alla, då vi är skapta olika. Sen kan jag som sagt även komma vid analsex och även när jag rider vissa kukar, men det är inte förän efter jag lärt känna min kropp ordentligt :-)

Puss och pull, i morgon ska jag suga kuk, kanske ska skriva ett inlägg om det med, älskar verkligen att ha en hård kuk i min mun och är sååå sugen nu!

2 kommentarer:

Patrik sa...

Tja,

Tänkte bara säga att jag verkligen gillar din blogg! Du skriver jättebra texter! Jobbar du eller pluggar du till nått där du använder din kunskap? Annars borde du fundera på det... Hoppas du inte slutar med den här sidan!

Jag tycker du verkar vara en sån tjej som alla killar drömmer om och verkligen vill ha men kanske inte riktigt tror finns där ute. Tappa aldrig lekfullheten!

Ha en bra helg!

Loffe sa...

DEt är ju så sexigt skrivet så jag undrar om du verkligen finns! Fortsätt med det du gör! Det gör du sååå bra.