lördag 13 juli 2013

Jag har haft över 10.000 sidvisningar på en extremt kort tid nu, wow det trodde jag inte. Vill bara ställa en fråga vad ni vill läsa och se i min blogg? Något speciellt? Kanske uppfyller jag några önskemål... jag är inte alltid snäll och medgörlig, men ibland så ;-)

Nu ska jag gå och ta ett härligt lördagsbad! När jag var i tonåren och inte hade skaffat mig några leksaker så var duschen ett härligt redskap för starka orgasmer. Så nu vet ni vad vi tjejer gör när vi duschar så länge, alla de där tusen flaskorna som står vid duschen är bara för syns skull ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite fler bilder från dina akter hade varit sjukt hett att få se!

AKA John Smith sa...

Grattis! : )

Jag tycker iaf att du ska fortsätta i samma stil som du har gjort. Berätta om dina snuskiga äventyr. Berätta om dina fantasier och hur du tänker göra dina fantasier till verklighet. Hur du träffar folk. Vad du går igång på etc. : )

Loffe sa...

Ja lite bilder vore ju fint. Men det du skriver är ju så sexigt! Bara fortsätt i samma stil så kommer nog alla vara nöjda. Det du skrev om fontäner var ju så bra! Tack för att du finns och att jag får läsa om det du gör även om jag inte får vara med...
Kram Loffe