söndag 7 juli 2013

Tack...

... för alla kommentarer och uppskattning ni visar på olika sätt... jag gillar det jättemycket. Allt som jag skriver här är fullkomligt sanning och självupplevt eller mina egna fantasier. Jag gillar som ni kanske märker att använda ord istället för "ja e sååå kåååt ja vill att nån ska knulla min våta pussy" och jag tycker också om att dela med mig av mina ibland riktigt snuskiga tankar. Jag har själv faktiskt inte läst så många sexbloggar men på något sätt insett att det fattas någon som mig. Am I right? Eller så har jag inte letat tillräckligt... länka gärna till era favoriter.

Jag blir glad över alla kommentarer och uppskattning. Skriv gärna mer, inte bara på BC. Det gör mig ännu mer triggad till att blogga mer...

Och ang bilder på mig själv som några påpekat - jag vet! Se det som något exklusivt när/om det väl dyker upp... ;-)

Inga kommentarer: