fredag 5 juli 2013

Precis i min smak






3 kommentarer:

MarcusR sa...

Men herrejösses! Här går jag in och förväntar mig en blogg med kvicka tankar kring sex. Det jag möts av är bilder som gör mig, på ren svenska, kåt av bara helvete. ;D
Det enda jag saknade var en tjej som ligger fastspänd med läderbojor och blir hårt fingerknullad och strypt samtidigt.

Tack för kåtchocken. Den behövde jag! Nu måste jag ta och ringa någon av mina KKs och se vem som vill ha min kuk i sig ikväll.

Anonym sa...

http://keepcalmandtrashing.tumblr.com/post/54775770002

Anonym sa...

Nu är jag övertygad om att du är en dröm för varje man. Du skriver fantastiskt bra och jag får intrycket av att du verkligen gillar alla former av sex. Detta är mycket ovanligt och jag kan bara önska dig lycka till.
Tänk om jag bara hade varit i en ålder som attraherar dig
Kram
JohnBlund