tisdag 16 juli 2013

Massage

Jag förmodar att ni är många som ser detta filmscenario framför er och vet hur det slutar: massagebänk, en hunk med oljiga händer, en naken tjej liggandes på massagebänken. Idag var jag med om nästan samma sak...

- Aj, vad jag har ont i ryggen idag...
Råkar jag i förbifarten nämna inför det manliga sällskap jag idag hade, varpå han direkt erbjuder sig att massera. Ja tack gärna, säger jag utan att ens ha haft någon baktanke kring det. Han ber mig vänta 5 minuter medan han gör i ordning inne i sovrummet.

Jag får komma in i ett mörkbelagt rum med tända ljus, en flaska olja på sängbordet och avslappnande musik spelandes. Gud, vad härligt, jag kanske kommer somna av det här! Jag klär av mig på överkroppen och lägger mig skönt tillrätta på mage medan han sätter sig gränsle över min rumpa.

Han oljar in min rygg. Från svank till nacke. Han har en riktigt bra teknik och glömmer heller inte mina armar. Mmm. När jag blir miljonär ska jag unna mig massage varje dag... Han masserar hela min överkropps baksida och jag känner mig totalt avslappnad. Tack, vad behövligt!

- Ska jag massera benen också? 
Jag funderar ett tag men säger ja, på villkoret att han drar av mina byxor för jag ligger så skönt... Inte honom emot, snart ligger jag där endast i mina svarta hotpants i spets medan han börjar olja in mina ben. Nerifrån, hela mina trötta vader knådar han, upp mot låren och inte i närheten av min fitta utan endast fokus på att massera benen. Låren och vaderna... 

Men ni vet, att ligga nästintill naken med rumpan åt en man som med olja masserar ens kropp... Kan inte vara lätt att hålla sig. För varje gång hans händer går uppåt så närmar han sig min fitta. Jag njuter. Hör hur han andas tyngre varje gång han nuddar mitt sköte. Masserar min rumpa och mina skinkor säras under trosorna, det pirrar i mig vid beröringen.

Han drar av mina trosor och särar på mina ben. Fortsätter massera. Rumpan, låren, långt upp... Vid nåt drag känner han nog hur våt min fitta är så han masserar närmare... Drar fingertopparna längs mina svullna och pulserande blygdläppar, över mitt rövhål... En klick olja till och det glider ännu bättre i blandning med mina fittsafter.

Jag är kåt. Naken. Han kan inte hålla sig, och vet att jag vill. Hans fingrar är snart inne i mig och pullar min fitta. Jag stönar och för varje halv minut som går så svankar jag mer, trycker rumpan upp mot honom. Ryggmassagen har övergått till att han pullar min fitta, pullar min röv...

Snart hör jag det välbekanta ljudet av en dragkedja. Han drar ner sin gylf, jag ligger med rumpan mot honom. Känner snart en hård kuk lätt glida in i min inoljade och våta fitta som inte fått kuk på ett tag nu...

Han knullar mig, jag stönar. Älskar vetkligen att få kuk i mig när jag står på alla fyra och efter denna förberedning var jag riktigt kåt, så även han. Efter att ha knullat mig så ett tag vänder han på mig och ståendes på knä knullar han medan jag smeker mina bröst med ena handen och klitoris med den andra. Gud, så skönt.

- Fortsätt. Sluta inte smeka dig själv.
Jag gör som han bestämmer. Hör hur han närmar sig och känner även jag hur det snart är dags, så jag gnuggar två av mina fingrar hårdare mot den där magiska punkten... I samma ögonblick som han sprutar sin härliga sats över min fitta så kommer jag i en vibrerande orgasm. Fy fan så skönt!

Det var nog den bästa ryggmassage jag någonsin fått, men jag har ändå fortfarande ont i ryggen så han måste nog ge mig en omgång till... ;-)

Puss på er, och underskatta aldrig olja eller ett långt och sexigt förspel! 

1 kommentar:

Bagge sa...

Haha precis detta förspel som jag med hade igår eller snarare gav :P