tisdag 9 juli 2013

Känslan

Vet ni vad en av de absolut skönaste känslorna är? Att ta tid för sig själv. Att raka sin fitta så den är alldeles len och mjuk, sen lägga sig bekvämt och olja in sin nyrakade fitta och smeka sig själv... maxar upplevelsen tio gånger. När man smekt tillräckligt länge är det underbart att plocka fram en vibrerande G-punktsstav. Med ena handen föra in staven och med den andra fortsätta smeka. Vilka orgasmer. Ibland behövs ingen kuk eller hjälpande händer, hur gärna jag än hade haft en i min röv just nu. Men att bara smeka sig själv, len och oljig, tills man högljutt stönar ut en orgasm...

Jag älskar mig själv och jag älskar min fitta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit alltså! Gillar verkligen din blogg sjukt het. Blir stenhård varje gång jag läser den.

Ett litet bidrag:
http://erosbj.tumblr.com/page/4

M

Anonym sa...

Låter så skönt...är det din snäcka man ser på senaste inlägget?:-)

Sex Devil sa...

Låter ju mys du gör själv ju ;)