torsdag 11 juli 2013

Jag var utomlands med två kompisar. Vi sitter i receptionen på hotellet, det enda stället där det fanns wifi. Ur en taxi kommer tre killar och en tjej som precis ska checka in. Vi synar dem från kropp till tå när de går in och jag säger "pax han i lila tröja" (umgås man med snuskiga tjejer får man vara snabb). Killarna är alla mörka, lite skäggiga, har tatueringar och han i lila är utan tvekan den mest sexiga. Precis i min smak.

Dagen efter har vi hunnit stöta på dessa killar på hotellet flera gånger. Gett varandra blickar, frågat om en tändare, helt oskyldigt. Det kommer sen fram att tjejen i sällskapet är svensk så vi pratar med henne, hon berättar att hon stött på dessa killar under resans gång och bestämde för att haka på till staden vi nu var i. En kväll ställer hon sig nedanför vår balkong och ropar att killarna vill festa med oss och vi ska ses i receptionen. Nu har min ena kompis hunnit paxa en av de andra killarna och den tredje vill ha honom i lila tröja, även hon...

Vi pratar och delar reseupplevelser, lyssnar på musik, har det kul. Bestämmer oss sedan för att gå ut och festa. Vi kommer till en livlig bar och vi börjar bli ännu mer runda under fötterna... jag sitter bredvid killen i lila tröja och diskret utan att någon märker så börjar vi smeka varandras ben, med varandras ben. Tittar aldrig på varandra, men vi vet att båda vill.

Efter ett tag går killen in på toaletten. Det dröjer, jag väntar en liten stund och går sedan in på toaletten och trycker upp honom mot väggen, säger att jag vill knulla honom. Han är inte sen att haka på, säger att vi ska lösa något.

När det börjar bli dags att bege oss till en närliggande nattklubb så "råkar" vi försvinna i vimlet. Våra kompisar är fulla och fortsätter gå, vi tar första bästa taxi och åker iväg. På hans hotellrum som han delar med sina tre kompisar börjar vi klä av varandra, ta på varandra... han har en otroligt skön kuk. Precis som jag gillar, inte för lång men härligt grov. Han knullar mig och jag säger att it feels so fucking good when you fuck my wet pussy. Ja, fördelen med engelsmän är att man kan prata dirty med dem utan att man låter utvecklingsstörd.

Trappsteg ute i korridoren och nycklar som skramlar ger tecken om att våra kompisar är påväg hem. Vi ligger spritt språngande nakna med hans kuk i mig under ett lakan. Vi drar det över oss och ligger bara där och fnissar... tills de kommer in. Det följer kanske 15-20 minuters kaos då min kompis är arg för att hon ville ha honom, de är arga för att vi gick, allmänt fyllekaos. Brudar alltså. Snart har tjejerna lämnat rummet för att dra ut och festa igen, och jag är ensam med min kille och även hans två kompisar... jag är inte feg, så vi fortsätter att knulla under lakanet.

Hans kompisar ligger i sängarna bredvid. Min kille viskar något till mig om att vi kanske ska bjuda in dem, och jag är på... så han ropar till sin kompis. "Ey, come over here... she wants to suck your dick." Kompisen tror inte på det utan ligger kvar. Jag sätter mig upp i sängen och kollar på honom. Han förstår att jag menar allvar, så han kommer dit. Jag ställer mig på alla fyra och min kille knullar mig bakifrån medan jag suger hans kompis kuk. Jag njuter av att ha en kuk i munnen och en i min fitta.

Men de har en tredje kompis, så de ropar dit honom. Han tvekar först för han tror inte heller att det kan vara möjligt att jag vill ha dem andra, men kommer dit så att jag även får smaka hans kuk. De smeker mina bröst, min kille fortsätter knulla och jag turas om att suga på kompisarnas kukar... drömscenario. Tre snygga killar vars kukar står för mig.

Slutet är inte alltid gott, då vi hör att tjejerna kommer tillbaks. Jag är trött på att bli störd även om vi alla 7 hade kunnat ha helt sagolikt gruppsex. Jag går ut på balkongen tillsammans med kille nr 2. Frågar om han tyckte att det var bra, och joo, nog var det väl bra, men inte tillräckligt, han fick ju inte komma... okej, men dra ner byxorna så kan jag suga din kuk nu. Han tittar på mig och sedan osäkert ner från balkongen där det sitter flera människor som absolut såg oss. Han skrattar och verkar tänka att det här är den stördaste svenska brud han träffat på, men drar ändå fram kuken, och jag går ner på knä och suger tills han kommer. Han njuter, och säger medan jag torkar sperma som runnit utanför min mun, att nu är han nöjd :-)

Jag vill inte räkna det som riktigt gruppsex då jag bara blev knullad av en, de andra två var mest accessoarer. Men om det har växt ett sug i mig efter det, att ha flera kukar i mig samtidigt... att flera killar får turas om att knulla mig. Mer än två händer på mig. Åhh.

Mina kompisar var riktigt arga på mig dagen efter, jag fick alla tre kukar och de fick ingen. Jag kunde ärligt inte bry mig mindre, och deras ilska räckte ungefär till eftermiddagen ändå. En fantasi nästan uppfylld, längtar tills det händer igen och då på riktigt, utan störningsmoment ;-)

3 kommentarer:

Sex Devil sa...

Ja det är jävligt gott att ha sex på mer än två. Men det är ju inte alla som vill :/ Men tycker du ska ta chansen så fort du får tillfälle :) Jag är på om du om du söker ;)

unicorn sa...

Sex Devil - som sagt, I owe you ;)

MarcusR sa...

Sex på flera är något som jag har haft rätt mycket det senaste året. Det är sjukt bra (nästan jämt iaf) och upphetsande. Jag och en killkompis har raggat upp tjejer tillsammans på nätet för trekanter. ;)
Så har du vägarna förbi de norra delarna av landet är det bara att säga till så ger vi dig en dubbelpenetrering eller mer. ;)