måndag 8 juli 2013

Hur mycket jag älskar att suga kuk...

Jag har under de flesta år som sexuellt aktiv inte varit något fan av att suga kuk förän på senare tid. Stackars min förre sambo jag bodde ihop med under 3 år som knappt aldrig fick en avsugning! Vad han gick miste om. Jag har sen vi skiljdes ifrån varandra insett att det finns få saker som är så härliga. Att ge en man en riktig avsugning.

Jag älskar att titta en man i ögonen. Knäppa upp hans byxor, bita mig i läppen och göra honom varse om vad som snart komma skall. Jag älskar att gå ner på knä. Dra ner byxorna. Smeka utanför kalsongerna och beundra en hård kuk under tyget. Ta fram den. Beundra. Titta upp på mannen, se hans kåta och förväntansfulla blick. Börja smeka kuken, känna på den, bara lite lätt. Kanske slickar jag längs skaftet med början nerifrån, och tar sen ollonet mellan mina läppar när jag kommer dit.

Jag älskar att höra flämtandet från en man då jag samlar saliv och kör in kuken i min mun första gången. Så långt ner i halsen det går, sedan ut igen. Att börja suga, leka med tungan över kuken samtidigt som jag suger. En hjälpande hand och variera mellan att runka och suga... ibland båda två, ibland var för sig. Älskar att spotta på kuken så det är riktigt kladdigt och blött. Se hur det rinner saliv nerför kuken. Slicka längs kuken, ner till kulorna, slicka även dessa, kanske suga lite lätt... hålla en hand på dem medan jag suger. Ett finger som vandrar upp och smeker även mellangården. Jag älskar att titta mannen i ögonen och berätta hur mycket jag älskar att suga hans goda kuk.

Jag tycker om att köra ner en kuk så långt ner i min hans som det går. Att suga hårt, att suga mjukt, att suga djupt och att bara suga lite. Snabbt eller sakta, med tunga eller inte, jag älskar att ha en kuk i min mun! Att känna hur det pulserar och sedan sekunden då den speciella smaken av sperman landar i min mun. Suga ut varenda droppe, svälja och sedan slicka bort eventuella rester... jag älskar också att gapa stort och låta satsen spruta över mitt ansikte. Över tungan, kinder, överallt i mitt ansikte.

Sen gillar jag också att bli nertryckt på golvet, få en kuk inkörd i min mun och orden "sug din lilla hora" och därefter även bli munknullad tills jag nästan kräks. Men det finns härliga sidor av allt ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vaaaa faaaan! Nu måste jag först vänta på att frugan kommer hem, sen på att grabben somnar innan jag kan få en avsugning... ;)
Tack för att du gjorde mig sprängkåt!

Andreas Emersson

T. sa...

Me oh my!

One month... ;-)

AKA John Smith sa...

Så väl skrivet att man nästan flämtar bara av att läsa det : )