torsdag 7 november 2013

Slavar hit och dit...


Här kommer en bekännelse som jag sällan delar med mig av, men jag tänkte att det kanske kan vara ett intressant inslag...

Jag nämnde i min dagbok på BC en gång, en fransman jag hade ett hatkärleksförhållande till under en tid utomlands. Han nämnde att jag skulle vara en väldigt bra domina, fast jag bara inte vet om det än. Jag skulle lätt kunna piska upp män och beordra dem vad de ska göra, tyckte han. Aldrig i livet, anser ju jag! Fastän jag påklädd är väldigt framåt och låter ingen sätta sig på mig så fungerar det inte när det kommer till det sexuella. Använda en man som askkopp och liknande... inte min tekopp.

Många brukar anse att man inte kan bli fullkomligt "bra" som undergiven vs. dominant om man inte sett båda världarna. Att ha testat dominera och att vara undergiven. Jag vet inte om jag håller med om det där att "man måste testa för att ha en åsikt", jag tycker ju exempelvis att mord är fullkomligt absurt och helt fel fastän jag aldrig mördat någon, ni förstår vad jag menar? Man kan ha en åsikt även fast man inte har upplevt det, av flera anledningar.

Innan jag hade hunnit leva ut mina fantasier jag idag sysslar mig åt, brukade jag och en tjejkompis roa oss med undergivna män. Det är alltså betoning på roa. Ingenting som tände oss men vi resonerade som så att om vi kan få undergivna män att bli tillfredsställda och kåta genom vår hjälp, så ställer vi gladeligen upp eftersom vi i slutändan faktiskt kan dra nytta av det. Hur många tjejer i 20-års åldern finns det egentligen som gör det? Speciellt i den här "50 shades of Grey"-eran vi lever i, vilket för övrigt är en riktigt dålig bok.

Vad sägs om han som kör 5 mil för att städa en smutsig lägenhet? Diska, vika ihop tvätt och skrubba toaletten? Blev vi sugna på fotmassage kunde han gärna sätta sig på golvet och massera. Eller axlarna. Annars fick han pisk (vilket för övrigt inte var ett straff utan mer en belöning...) Vi kan också tala om han som står naken fastbunden i ett träd i skogen och skäller som en hund. Moneyslaven som gärna gick bakom oss medan vi shoppade saker till oss själva t ex sexiga underkläder, parfymer och fina saker, som han sen betalade och bar i påsar, hade han tur kunde han få smisk efteråt eller kanske få se en bild på oss i underkläderna. Män som beordrades åka och köpa en buttplugg, stoppa in den i röven och gå omkring med den en hel dag. Det var inte bara det sexuella de kunde få glädje av, en gång tvingades en storstäda sin egna lägenhet för att det var så smutsigt där! Nytta med nöje ;-)

Ibland skrattade vi faktiskt så tårarna rann för att det var så sjukt och bortom vår verklighet, och faktum är att vissa av männen ville att vi skulle skratta eftersom de blev kåtare av det. Elaka tjejer som hånskrattar åt en naken karl som blir piskad med en riskvast, vissa män tänder faktiskt på det.

Ingenting jag skulle ägna mig åt idag varken som den undergivne eller dominanta då jag anser detta vara lite överkurs för min smak och jag har ingen lust att egentligen ägna mig åt något som inte tänder mig, men det var ett intressant inslag och en erfarenhet rikare. Ganska surrealistiskt att sitta och höra hur småbarnspappan gillar att gå omkring i nylonstrumpbyxor och bli kallad för "fula horgubbe" och liknande, medan ståndet kommer krypandes i byxorna... jävligt skumt, ska jag erkänna att det är. Men efter att ha börjat dyka in i världen som omger allt vad sexualitet och attraktion innebär så har jag en slags förståelse för det med. Jag tänker inte att det är äckligt, fortfarande är det ingenting som jag tänder på men jag kan förstå att alla har sina olika läggningar.

Det kunde ni inte tro om den här lilla slynan va? Alla har vi våra hemligheter!

Inga kommentarer: