söndag 24 november 2013

Ett gammalt ONS...

Tidigare hade jag en mapp på min dator. I denna hade jag bilder på 95% av alla människor jag haft sex med. Är man hobbydetektiv och träffar många från nätet är det inte så svårt gjort :-) tyvärr har jag råkat radera denna - utan backup. Jaja, kanske många män som är glada över att inte ha sin bild där även om det var för privat bruk... jag hade ytterligare en mapp med snuskiga bilder jag fått skickade till mig och den mappen är givetvis också raderad. Så surt!! Min dator är nu ganska snoppbefriad, någon som vill ändra på det? unic0rn@live.se ;-)

Självklart hade jag inte raderat en mapp som också var superhemlig men som jag lätt kan återskapa, dvs en med bilder på mig själv...


I somras när jag var väldigt brun!

Sent igår var jag och handlade, lördagskväll och inte alls många människor i rörelse. Gick in på macken och småpratade med personalen medan jag handlade och när jag gick ut fick jag syn på en man som stod i ett hörn och kollade in oljor, kylarvätskor och såna där grejer som män gillar. Ahhh, han har jag ju knullat med!!!

Det var på en fest för 2 år sedan, en vän till familjen som fyllde 50 år. Fy vad tråkigt, medelåldern var minst sagt hög och det fanns inget alls som tilltalade mig. Tills jag i folkvimlet får syn på en man... en riktig man var det också! Jag är svag för riktiga alfahannar med skogshuggarlooken. Långa, bredaxlade, håriga och mörkhåriga män med skägg. Vi hälsade på varandra och det var väl egentligen inte så mycket mer med det, han hade dessutom sällskap av sin flickvän.

Men saker leder till det andra och när de flesta gäster gått hem och vi bara är ett litet tappert gäng festdeltagare kvar så märker jag tendenser till intresse från hans sida nu då flickvännen åkt hem. Vi "råkar" sedan hamna på en toalett i festlokalen där jag raskt drar ner byxorna på karln och börjar snaska på en hård kuk. Herregud vad kåt jag var den kvällen... ibland är man ett riktigt vilddjur, i synnerhet när jag har alkohol i kroppen ;-)

Lite bank på dörren meddelar om att vi ska bege oss till en efterfest, inte mig emot. Kammar till håret och drar iväg. Vi spelar musik, pratar, dricker sprit och ingen har någon som helst misstanke om vår attraktion och snuskiga besök på toaletten lite tidigare. Det finns inte ens en tillstymmelse till kåthet i luften, jag är expert när det kommer till att dölja saker ibland och har någon flickvän måste man vara extra försiktig, hur onykter man än blir.

Under en "oskyldig" rökpaus med mannen så hamnar vi vid en tom sommarstuga en bit från efterfesten. Världens utsikt över en sjö, det är en mycket tidig sommarmorgon och allt är knäpptyst och vindstilla. Magiskt. På altanen till stugan så tar han tag i mig och vi börjar hångla. Ganska snart har han dragit ner mina trosor och upp med klänningen, jag ställer mig och putar med min rumpa mot honom som knullar mig i båda hålen, och naturens tystnad bryts av mina stön...

Lätt en av de bästa utsikter jag haft under ett knull, sagolikt med sommarmornar. När allt var klart så gick jag hem till mitt och sedan dess har vi aldrig sett varandra - tills igår. Våra blickar möttes tyvärr inte utan jag såg bara hans profil i förbifarten, men jag är bombsäker på att vi kommer ses ganska snart igen... vi får se hur det slutar ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det konstigt vad slumpen hittar på åt oss ibland..?
Jag har haft liknande upplevelser som du-att man står där och tittar på en person och funderar. Vart har jag sett henne förut..? Och så slår det en att ... Ja just det. Henne har jag knullat med...
Trevlig och kul berättelse tycker jag att du var med om iallafall:) Önskar dig lycka till med eventuella framtida träffar igen.

PS: Tycker din blogg är väldigt trevlig också:) Dyker definitivt in ofta och läser:)

/JR

Sexdevil sa...

Du får la fixa en ny mapp på nya män :)