onsdag 13 november 2013

G-punktsorgasm

Jag har alltid haft svårt för g-punktsorgasm. En kille jag dejtade en period (som också var den som introducerade mig för strypsex) var riktigt nära väldigt många gånger. Jag har länge sagt att han gett mig världens bästa sex. Nu kan det väl höra till att vi var kära, men på det sättet hans kuk rörde sig och passade perfekt i min fitta var oslagbart. Nu hann vi aldrig utforska varandra tillräckligt så att jag faktiskt fick den där eftersträvade g-punktsorgasmen. Även om det var makalöst härligt att bara känna att man är nära!

Min första g-punktsorgasm fick jag själv hemma i sängen med en g-punktsstav. När jag leker med mig själv hemma så stönar jag inte så värst mycket ska jag erkänna, men när jag nådde det klimaxet så minns jag hur jag nästan skrek ut mina lustar hemma i min ensamhet. Svårt att knulla sig själv med en stav och samtidigt njuta av det som hände i kroppen...

Män som behärskar sig på en kvinnokropp och vet exakt vad de ska göra och vilka punkter som behöver stimuleras. Jag knäböjer för er varje dag på året. Missförstå mig rätt, jag uppnår njutning majoriteten av gångerna jag har sex. Fantastisk njutning på flera olika plan. Men en man som vet i detalj vad han ska göra för att få ens kropp att vilja explodera... de är sällsynta, och jag dyrkar dem.

Att lyckas med g-punktsorgasm. Precis som med allt så krävs det övning för mig själv, men mannen måste också veta vad han gör. Jag har stött på många som försökt men det slutar oftast med att man bara känner sig öm och obehaglig i fittan då de har fel teknik. Antingen bara med nåt finger vilket "bara" får mig att squirta, eller så använder de hela handen men rör ingenting inuti fittan utan får bara kroppen att gunga.

Men så finns det några få, och de är jävligt få, som lyckas och som faktiskt verkar ha målet inställt på just det med vetskapen om att de kommer lyckas. De vet att de kommer ge mig en av de skönaste orgasmer och jag kommer skaka och nästan ramla ner från sängen. Eller soffan. Visst kan man göra det av en hederlig underbar klitorisorgasm, men eftersom jag har så svårt för g-punktsorgasmer är det också det som jag är extra svag för.

Känslan i kroppen... jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. Att först ha en tunga mellan sina ben och känna att man nästan kan komma av det. Att sen få fingrar uppkörda upp i fittan så att det först känns som att det kommer göra ont (jag har en spiral och vidrörs den kan det kännas som att livmodern håller på att explodera, in a bad way) men efter några sekunder inser man att helvete, han ÄR ju visst rätt ute. Att utan stimulans på klitoris få en så stark orgasm... det är HELT otroligt. I synnerhet då det händer väldigt, väldigt, väldigt sällan.

Mitt hopp är att en dag kunna få såna där intensiva fontänorgasmer man bara läser om. Jag sprutar hejvilt efter några sekunder om jag är tillräckligt kåt, avslappnad och redan penetrerad. Men jag får inte den där magiska och overkliga känslan. Det är antingen eller. Eller så är det ingenting. Men jag tror och hoppas att jag en dag ska kunna få en riktig fontän som samtidigt ger mig såna känslor i kroppen att en vanlig g-punktsorgasm känns som en jävla piss i havet.

Män. Jag älskar er, ni vet vad ni ska göra med en kvinnas kropp. Men ni män som vet vad ni ska göra och lite till. Ni är fan bättre än bäst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för du skicka länken :) Jag hade en flickvän en gång och jag hade vart så totalt vardelös i sängen ... men sen en dag så tänkte jag att jag inte ska vara så blyg och "köra på lite" så testade lite nya saker när jag pullade och till slut testade jag en grej och helt plötsligt började hon stöna krafrigt och ändå så hade jag bara pullat henne i ca15 sek . Trodde hon fejka först men sedan så började hela hennes kropp skaka, hon började säga saker utan att hon märkte. Glömde av att andas ibland . Och när jag var klar så satt hon bara och skaka. Man kunde inte ens säga något till henne för hon var i en helt annan värld..första gången var det riktigt obehagligt eftersom jag aldrig hade sett något liknande förut . Men man lärde sig hur man skulle hankas med dom så dem inte skulle vara helt borta efteråt.. något jag märkt är att squrting tekniken funkar helt olika för olika tjejer/kvinnor .

Om gramatiken å det blev värdelöst så är det för jag nyss vaknat och orkar inte läsa igenom igen:p
Ha det bra kommer fortsätta läsa din blogg :)