fredag 15 november 2013

Hantverkarfantasier

Jag hade besök av en hantverkare i morse. Sömndrucket och utan ens så en doft av kaffe i mina näsborrar öppnade jag upp dörren. Håret stod åt alla håll och tröjan bak och fram. Måste ha varit en jävligt sexig syn. Skojar bara. Inte ens jag är snygg när jag är nyvaken.

Han var ganska söt, den där hantverkaren. Runt 20-25 år, lång och blond, charmig. Jag som inte ens gillar blondiner. Han gjorde sin sak, sen gick han till nästa granne för att jobba, och jag återgick till sängen. Det dröjer inte länge innan han plingar på igen, ursäktar och säger att han glömt en sak inne hos mig. Ingen fara, kom in bara...

Ni vet exakt vart det här vill leda? Tyvärr gör jag er besvikna med att säga att min morgonfrilla inte imponerade på denna man, han tog sina grejer och tackade för sig.

Men fan, så tänker jag på det här. Vad är grejen med att ha snuskiga fantasier om hantverkaren som kommer hem och vips har man kul på diskbänken? Det måste väl ändå vara en av de absolut vanligaste fantasierna bland tjejer, visst? Jag undrar hur det fungerar. Många hantverkare måste ju vara medvetna om att de ser bra ut och att den här fantasin existerar, men hur går det till? Är det så att man bara flyger på varandra, frågar rent ut, är det flörtar som leder till det andra.

Är det någon som har erfarenhet, antingen vara den som "problemet" sitter hos, eller som hantverkare? Jag tycker det låter sjukt sexigt faktiskt, jag har haft besök av attraktiva hantverkare förut men i stundens hetta då man försöker få igång det där jävla modemet eller få ordning på kranen, så kommer man inte ihåg att kanske blinka lite extra. Kanske också med risk för att de ska känna sig trakasserade, man vet ju aldrig, haha...

Så! Låt höra. Någon som kan dela med sig av nåt?

Inga kommentarer: