fredag 8 november 2013

Jag har en vansinnig längtan efter dig. Att känna spänningen omge oss första gången vi ses. Brännande blickar, en stark attraktion, blandat med nervositet. Att underkasta mig dig. Din blick när du lägger dina händer kring min hals och berättar att jag är din lilla hora. Flämtandet när du sliter tag i mitt hår. Hur min stjärt bränner till av dina handflators rappa slag. Hur jag inte kan dölja min enorma kåthet och frustration över att vara i din närhet när du låter dina fingrar röra min fitta. Att låta dig föra in din kuk i min hungriga mun. Se precis hur mycket av din ståtliga kuk jag kan få in, hur duktigt jag faktiskt suger din kuk. Att på alla fyra stå längtandes med min röv mot dig, och känna den första stöten när du trycker in din kuk i min våta fitta...

Jag är faktiskt helt hundra på att det är flera av er som läser som vet vem det är jag längtar efter. Men jag låter det bli en hemlighet. 

Till mina andra läsare... eftersom han tyckte så mycket om det, kan jag också visa er vad det är som väntar för honom, det är ju trots allt fredag.

Trevlig helg.


1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till båda två! Underbar bild!