måndag 11 november 2013

Sex marks = good marks

Helgen har varit en blöt sådan, i trefaldig bemärkelse...

Jag befann mig vid ett tillfälle under helgen på en bar med så många ölsorter att man ser i kors. I sällskap av en väninna ber vi bartendern om en öl, varpå han ger vännen en vattnig version av Corona, jag säger att jag vill ha något som faktiskt smakar och han ställer fram denna öl på disken framför mig:

Ett gott sammanträffande, eller vad säger ni? ;-) 

--------

För att återkoppla till tidigare inlägg om min längtan efter honom... ja, det var så som väntat!! Och om jag har väntat, när jag hittade honom för 1 år sen kunde jag väl knappast föreställa mig att jag faktiskt skulle få ha uppfylla mina fantasier om och med denna excentriska man. Jag är lite tilltygad med blåmärken här och där, även fortfarande ett sus i högerörat till följd av en örfil som tog där den (inte) skulle, men vi två har inte träffats för sista gången...



Blev min rumpa bättre eller sämre i det här skicket...?
Att få fysiska men efter sexakter är inget nytt, under en hotellvistelse uppe i Dalarna med en av mina käraste så råkade jag efter lite berusning dänga huvudet i väggen medan han knullade på mig bakifrån, hade en extremt snurrig vinter efter det. Blåmärken på halsen är väl kanske inte så passande på släktmiddagen men ett snuskigt betyg på att man verkligen gått all in. 

Men så finns det också gränser... Man märker om en man gör det av "rätt orsaker". Jag tolererar inte misshandel av något slag (hehe) och skulle själv fräsa ifrån med både vassa naglar och jävlar anamma om någon kallade mig eller någon annan, nåt olämpligt när det inte är sexuellt. Fysiskt våld är i min värld helt oexisterande. 

Därför gillar jag speciellt småbarnspappor då de har ett stort inneboende omhändertagande. Bakom alla hårda nypor så finns ändå en mjukhet, och sånt märker man av även om det egentligen inte syns. Jag går alltid efter magkänslan och måste ha en kommunikation och bygga upp en ömsesidig tillit. Han måste förstå att jag inte är osäker och använder våldsamt sex som en del i ett destruktivt leverne, och jag måste veta att han inte är en psykopat med kort stubin som gillar att slå kvinnor. Att jag sen inte är så jävla blåögd och tror på allt vad folk skriver till mig, hör väl också till... 

Respektera era kvinnor! Vi är faktiskt världsbäst och grundstenen i att vår värld fortsätter finnas. Med stöd från er, givetvis :-) Och till er kvinnor, ta hand om er. Låt ingen röra er obefogat och utan att så att säga, fråga om lov. Fittan har alltid makten. Puss och kram.



2 kommentarer:

Liv sa...

Cool blogg! Blir lite avis på din röda rumpa. Hur kan man göra för att kanske få killen lite intresserad av spanking tro? Kram

lalala sa...

Jag vet inte, funkar det? De killar jag försökt att försiktigt få lite rough i sängen har stenvägrat, även om jag aldrig i stundens hetta bett någon smiska mig... Medan väninnor brukar köra med den, och få gott resultat. Jag brukar aldrig fråga, vill han så gör han det, vissa killar fungerar det inte att få smisk av, blir bara fel :