måndag 4 november 2013

Hej mina kära.

Jag saknar er. Trots att vårt möte var kort och intenstivt och mycket annat kom i vägen i mitt liv, så saknar jag att ha ett forum där jag kan slänga ut mina tankar och åsikter. Som är allt annat än rumsrena. Förbered er inte på någon vidare frekvent uppdatering, men tittar gärna in någon gång. Kommer nog uppdatera ibland.

Jag tänkte besvara lite frågor och önskemål... det hanns ju inte med sist. Ställ gärna fler frågor :-) ska som sagt försöka svara på dem, när tillfälle ges.

Hur gammal var du när du testade analsex första gången? Gillar du när mannen kommer i din anal?
Det var två dagar innan jag skulle fylla 21. Jag har sedan min sexdebut sagt att jag minsann aaaldrig ska ha analsex. Efter tjejkompisars historier, bredbenthet/svårigheter att gå och rädslan för att det skulle komma ut bajs!? Ja, ni vet. Man är ung och oerfaren, vet inte bättre ;-)

Men jag var med en kille som inte hade en våldsamt stor kuk, som ville. Så jag tänkte okej, det är dags, jag måste väl ändå testa. Och det gick bra! Jättebra! Såpass bra att jag provat det igen, många gånger, njutit av det och fått fontänorgasmer av det. Men jag väljer mina tillfällen med omsorg, även om jag verkligen tycker om det :-) det enda sexuella som jag faktiskt snålar med.

Jag gillar inte när killen sprutar i mig alls, förutom när det gäller min mun. Visst, njuter han av det mer än något annat så ser jag det verkligen inte som ett hinder, jag ogillar det inte men tycker att det är lite jobbigt då det ska hålla på och rinna och ha sig efteråt, haha! Då har jag helst en tjej med som kan slicka upp det ;-)

Vad är det bästa du tycker om att göra med killen/tjejen?
Med tjejer: nu har jag aldrig haft sex ensam med en tjej, inte hunnit bli tillräckligt bekväm med att ha sex utan en kuk närvarande. Att hångla och smeka varandra inför en kille, dela på hans kuk. Underbar känsla att slicka fitta medan man blir påsatt bakifrån, eller att bara känna hela sin nakna kropp mot en annan kvinnlig kropp. Kvinnor är fan fantastiska. Visst är vi!?
Med män: allt... jag älskar att suga kuk, det kanske ni redan visste? Det är väl det jag gillar absolut mest. Att ge en man njutning. Och jag älskar att bli överraskad. Typ få mina trosor nerdragna och påsatt över köksbordet när jag minst anar det. Bli pullad offentligt eller få snuskiga saker viskade i mitt öra ute på en middag. Köra ut på någon skogsväg och knulla på motorhuven.

Hur tycker du om att bli behandlad? 
Hårt och brutalt som en jävla slyna, med sjuuukt mycket respekt! Respekt är alltid viktigast, annars fungerar ingenting! Kan inte bli kallad för hora och spottad i ansiktet om jag inte har en kommunikation med mannen sen tidigare och vet att han ändå har en respekt för mig.

Jag klarar inte av daltandet. Att "älska" i missionären med stängda ögon är inte min grej riktigt. Jag behöver sättas på plats emellanåt, annars blir jag själv för dominant och bitchig. Jag tar självklart för mig, men vill att killen ska vara bestämd och veta vad han vill.

Med tjejer har jag alltid varit på samma nivå. Vi båda har varit lite underlägsna. Skulle gärna testa att vara med en tjej som tar kommando över mig och se hur det fungerar. Lite catfight ;-)

Inga kommentarer: