söndag 6 juli 2014

Tråkiga lilla brudjävel...

Den roliga Unicorn börjar bli tråkig. Något jag alltid känt en genuin rädsla inför är att bli tråkig. Hamna i vardagsfällan, då det ska arbetas, storhandlas, städas och diskas. Sovas och vaniljknullas. Fy fan. Rätt som det är så har man blivit 45 och fet, inte för att jag är så sjukt vältränad just nu... Missförstå mig rätt - självklart har jag alltid gjort detta förut. Men då var jag en roligare version av mig. 

Med ett arbete som gav mig mycket frihet och mitt namn som det enda på brevlådan, kunde jag leva som jag kände för dagen. Och framförallt så kunde jag dejta. Spontana möten som i vinberusning leder till att man plötsligt sitter i en taxi på väg till för mig outforskade marker i en villa på Hisingen. För att när natt börjar bege sig mot gryning bli påsatt i röven under duschstrålar, och vakna i en oral orgasm. Eller varför inte hitta en snygg kille med stor kuk, 5 timmar senare ligga i hans soffa och spruta fontäner över hans händer och ansikte. Bli fastlåst i polisens handbojor. Följa med som älskarinna på affärsmöten i nåt helt annat landskap.

 Jag har aldrig varit den som är den utan träffar gärna män, leder det till sex är det (förhoppningsvis) grymt, men jag gillar spänningen kring det, att man kan. Lenraka kroppen, kamma håret, dra på sig stay ups, välja ut fina trosor - om man ens har några trosor på sig - korta kjolen eller klänningen som avslöjar lagomt mycket, och sedan bege sig ut för en träff. En öl, en kaffe, några glas vin. Samtal om sådant som intresserar och inte allt för sällan sex. Jag har nog aldrig varit så oblyg och säker som under perioden då jag "dejtat". Att sitta bredvid en man med vetskapen om att vi inombords är riktigt kåta på varandra är magisk. Jag älskar det. Saknar det.

Nu tillåts jag inte vara riktigt lika rolig som jag var förut. Inte i andras ögon - utan mina. Jag hade svinkul. Och jag hoppas att jag kommer kunna vara lika rolig innan livet börjar, jag är ju faktiskt fortfarande närmare 20 än 30... So far!

Mina fantasier och våta tankar existerar fortfarande, det kan ingenting komma ifrån. Ibland när jag möter sexiga kunder i jobbet och råkar ramla in på någon förbjuden tanke så undrar jag om det syns... Jag hoppas det. Jag känner att jag hamnat i helt rätt bransch, ett tydligt mansdominerat yrke då jag vistas bland rika män i skägg och kostym. Fucking paradise för mitt snuskiga sinne.

Dream on, lilla Unicorn... De frigjorda tankarna kommer jag nog få utlopp för. Förhopningsvis innan brösten är saggiga och fittan inte lika fräsch som i dagsläget... Ticktock, tiden går.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!

Har trillat in här med ojämna mellanrum, och saknat nya uppdateringar. Hoppas du fortsätter fylla på här. Du fascinerar mig.

/J

Pez sa...

Du har skriftens gåva. Riktigt vass på att skriva,

S sa...

Släpp dina fördomar :-)
Jag är dubbelt så gammal som du och har ett fantastiskt sexliv som singel ;-)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!
Jag har tittat in här med ojämna mellanrum, och har alltid blivit lite ledsen när det inte funnits uppdateringar att ta del av.
Du fascinerar och intresserar mig. Bli inte gammal och grå!

/J

lalala sa...

Tack J, blir glad över att höra att det finns några tappra krigare kvar ;-)

lalala sa...

Tusen tack Pez :*

lalala sa...

Självklart kan man ha det! Men jag tycker om att vara ung... Och ligga med de som är 20 år äldre - blir inte samma sak då man är 44 ;-)

Anonym sa...

Härligt att ha dig tillbaka;)

Puss
/JR