måndag 7 juli 2014

STAY UPS

Enligt mitt tycke: det sexigaste man kan ha på sig. Älskar att ha stay ups, strumpebandshållare och en kort kjol. Trosor borträknade. Vackra underkläder är oerhört viktigt. Jag brukar hålla mig till svart spets för det mesta, även till vardags. Känner man sig fin under så spelar det mindre roll vad man har över.

Men stay ups... Galet sexigt.

Några favoriter från min egna Tumblr; unic0rnloves.tumblr.com

Ni som inte är övertygade, vad är förklaringen?













3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dina inlägg! Och ja, stay ups är galet sexigt. Följer din tumblr och blir alltid stenhård. Fortsätt så... ;)

lalala sa...

Tack anonym, jag gör mitt bästa ;-)

MrHandyManGbg sa...

Jag älskar kvinnor med vackra sexiga underkläder och om du har lust så går vi och handlar nya till dig, bara tanken på som du skriver stayups med kort tight kjol och inget under, mmmmm.