onsdag 23 juli 2014

Nakenbad

Från djupet av mitt hjärta & vagina - shit vad glad jag blir av att läsare fortfarande existerar. Gör mig ju klart mer piggare på att vilja blogga, respons gör mycket. Jag är i ett skrivflow med min telefons anteckningsblock överfyllt med texter om saker jag tänker på. 

Hur mår ni då? Haft några uteknull än i sommar? Det är ju så olidligt varmt nu att åtminstone jag knappt orkar göra annat än ta kalla duschar och ligga naken i sängen. Man blir så matt! Hade gärna åkt och badat mer än jag gör, och jag är riktigt sugen på ett nakenbad! Däremot vet jag inte riktigt hur det går till, vad är okej att göra och vart gör man då det. Vill ju inte att några naturister/nudister som inte är där av sexuella anledningar ska känna sig stötta...

Berätta gärna, den som vet :-)

Nu ska jag krypa i säng med min lilla leksakslåda... Känner att jag skulle behövt uppdatera den, varför äger jag ingen dildo med sugpropp? Eller en sån här plug..?! Gah, måste skaffas :-) 

puss på er!


3 kommentarer:

Pez sa...

Sluta aldrig skriv kvinna!

numerasingel @ bc sa...

Precis beställt hem två sådana pluggar faktiskt, till bra att ha lådan. En small och en medium.
Dåligt med utesex o nakenbad dock, men man får nöja sig med sällskap i kallduschen istället!
Håller med tidigare talare, sluta aldrig skriva!

MrHandyManGbg sa...

Jag köper en sådan till dig när som helst om du går med på att använda den när som helst och kan med bild visa detta. Och dildo med sugkopp ser jag redan framför mig hur du leker med.
MrHandyManGbg från DS