onsdag 23 juli 2014

Kiss and tell...

Hjärtat dunkar, jag kan inte fästa tankarna och min blick svajar under blåa solglasögon. Jag åker genom en kokande sommarstad och jag är på väg till ett första möte med en spännande man. Det här har jag gjort många gånger förut och det brukar inte alls oroa mig, tvärtom så har träffar med män från nätet gjort mig galet självsäker och trygg i mig själv. Idag är det annorlunda. Den där coola, seriösa unga kvinnan han nog byggt upp en bild av...? Glöm det, hon är långt borta svävande på nåt moln. Kvar finns bara skal av henne och inuti en extremt blyg liten tjej som är så nervös att hon undrar om hon ska ställa in träffen tills precis innan spårvagnen stannat på hållplatsen där jag ska av.

Fuck it, vi kör.

Det som idag är annorlunda är att vi har inte sett varandras ansikten och jag vet inte ens hans namn. Fittbilder och kukbilder har flödat, samt de längsta mail som existerat på mitt BC-konto. Vi är speglar av varandra, tänker på samma sätt till den gräns att det blir pinsamt att säga "jag också!" när något kommer på tal. Det är konversationerna och alla kroppsdelar som gjort oss intresserade. Inte ansiktet. Jag är livrädd.

Jag kliver in på den lugna kvarterskrogen och det enda han kan identifiera mig med är min korta längd. Han är inte så svår att hitta då han är enda svarta mannen i lokalen. Han förstår direkt att det är jag och han springer inte ut genom bakdörren, utan river istället ner en stol och berömmer mina ögon. Mina händer vibrerar av nervositet och han frågar om jag rodnar och ger mig en öl. Halva glaset rinner i ett svep ner i min törstiga strupe, samma strupe som båda vet att en kuk behöver vara i. Inte idag, vi ska bara ses. Känna på det, men inte varandra.

Det tar 5 minuter innan mina nerver försvunnit och jag börjar känna igen mig själv. Vi hinner avverka många ingående sexuella samtal och det känns tryggt och bra. Han är snygg, intressant, har en härlig amerikansk accent fast han själv hävdar motsatsen. Kvällen är ung, men det blir snart dags att gå, även om vi nog båda gärna suttit kvar och pratat sexiga upplevelser i flera timmar. Meningen var ju faktiskt att gå hem till var och sig, men lägligt nog så bor den jäveln precis vid hållplatsen och det börjar flimra förbi minnen av bilder på hans kuk, sekvenser från allt vi tidigare talat om som eventuellt skulle kunna hända. Det är bara att ge sig, jag kommer inte onanera ensam till sömns ikväll som enda sexuella tillfredsställelse.

I hans lägenhet tar det 10 minuter in i ett samtal om musik innan det börjar tona ut till något annat. Tonårskyssar. Fast de är helt jävla underbara, och då är jag ingen hångelperson, heller är vi inga tonåringar. Jag hamnar gränsle över hans knä och kan känna en hård kuk under hans byxor. Vi är frustrerade och kåta men fortsätter hångla och ta på varandras kroppar. I frustration och längtan. Jag stönar lätt av välbehag och kåthet.

Jag sitter i soffan och han står mitt emot, med sin kuk i perfekt munhöjd. Ett bälte knäpps upp, dragkedja åker ner. Snart har jag bara ett par vita kalsonger mellan min mun och hans kuk. Jag kan inte hålla mig, så snart försvinner även tyget. Det är ett monster. Den grövsta och största kuk jag sett och jag känner hur det pirrar i hela min krop. Eller - fjärilar mellan låren - som han uttryckte sig en gång.

Denna stora kuk... Jag ger honom ett berömmande leende för att visa hur glad jag är över att ha den framför mig, men kan inte bärga mig innan jag får smaka. Jag samlar saliv och runkar hans kuk. Slickar och smakar på hans ollon. Det är en underbar smak, så jag tar in den stora kuken i min lilla mun. Jag älskar det.

Han hamnar snart på rygg i sängen. Här ska sugas kuk, så det är vad jag gör. Jag är så hysteriskt kåt och njuter av hans kuk i min mun även om jag knappast kan få in hela, den är för stor. Spottar. Slickar. Runkar. Smeker hans pung. Slickar nerför skaftet och neråt... Han verkar exhalterad av det faktum var jag närmar mig, så jag tar hans kulor i munnen. Han gillar det. Tittar upp på honom med en hand runkandes den stora kuken och min mun fylld av hans kulor, suger och roterar med min tungpiercing. Han håller fast mitt hår så att han kan se ordentligt när jag leker med honom och visar sin uppskattning genom sköna stön.

Han slänger upp mig från sängen, trycker mig upp mot ett skåp och kysser mina bröst, hård kuk mot min troskant. När jag släpps ner faller jag direkt på knä och tar återigen kuken i min mun och gör mitt jobb. Jag hulkar och suger som om jag aldrig gjort annat. Ni som läst tidigare inlägg vet att jag älskar att suga kuk och gör det med inlevelse. Han frågar om det finns något han kan göra för mig, och jag ber honom att komma i mitt ansikte. (allt blir så mycket sexigare på engelska; cum in my face, pleasee) och snart har jag en härlig laddning sperma i min mun, på kinder, näsa, haka, ögon.

Så var det slut. Eller? Glöm det...

Vi är fortfarande kåta. Han smeker, slickar och suger på mina små bröst, verkar älska min andra piercing också... Han börjar därefter smeka min fitta och jag njuter. Vi konstaterar båda efter ett tag att strunta i den dåliga timingen med att jag har mens (!!!) för det är väl som värst lite blod? Ja, jag måste ha hans stora kuk i mig. Det går inte, jag kan inte vänta... Jag tvättar av mig, han tar på sig kondom, blöter min redan våta fitta med sitt saliv och börjar gnida ollonet mot mig. Här behövs töjning... Och snart är den där. Och den känslan, är helt otrolig. Min tighta fitta är helt uppfylld av en stor kuk. Han knullar sååå enormt skönt och jag har väldigt svårt för att kontrollera mig och skriker utöver mig. Jag är tokig, vill aldrig sluta. Han knullar mig bakifrån medan ett finger åker in i min röv, jag tänker att det vore häftigt att prova men då får vi börja med något mindre, det får bli en annan gång...

Efter att ha knullat mig färdigt nöjer han sig inte utan pullar min fitta. Åh herregud, jag har mött en kille förut som faktiskt nått min G-punkt. Några få har varit nära, men den här mannen vet vad han gör. Det är så jävla skönt att jag hade kunnat dö där och då. Det är himlen. Jag vill aldrig att han ska sluta, hans fingrar är helt otroliga. Det slutar med en sjö av fontänorgasm och han blir lycklig över att se mig komma. The icing on the cake.

Jag är svettig, rödflammig, har fortfarande sperma på mina ögonfransar. Grannarna och alla som passerat på gatan utanför måste vara irriterade, avundsjuka och/eller imponerade. När jag njuter KAN jag inte hålla käft och det är inte förän efteråt jag inser hur högt det måste ha låtit. Han gillade det, och det här kommer vi göra igen, hur öm jag än var dagarna efteråt...

3 kommentarer:

Pez sa...

Kvalitet rakt igenom.

Anonym sa...

Tycker din blogg är otroligt rolig, intressant och välskriven! De flesta andra visar bara bilder och kanske skriver några rader, men du håller hög kvalitet! Inspirerade! Fortsätt gärna skriva :)

/En tjej

kocken sa...

Jag har aldrig varit så avis på en annan man tidigare, men du är helt magisk!