fredag 20 december 2013

Upptagna män

Jag ligger med upptagna män. Jo, det har ju blivit så... Det är inte så att jag söker mig till dem utan ibland när jag börjar samtala med män så är vissa singlar, andra inte. Jaha. Det är å ena sidan väldigt förbjudet. Extremt, kan vissa tycka. Det är farligt och båda måste hålla det på en tydlig nivå. Jag har mina regler. Men så är det också en trygghet för mig. Singelkillar är långt ifrån lika pålitliga. Upptagna män vet att de har mycket att förlora, så kan vi inte känna tillit från två håll, så fallerar allt. Jobbigt när man är dödskåt och inte kan spontant slänga iväg ett SMS eller ses, men det svåråtkomliga blir ju också mycket mer roande än en singelkille man kan komma till när som helst, fast däremot inte alla gånger känna är lika pålitliga, i många avseenden...

Män är män. Det finns de som aldrig någonsin har eller kommer röra en annan kvinna. Men skulle jag räkna upp de män jag haft sex med, som är gifta/förlovade/sambo/upptagna hade ni kräkts. Ni hade nog sagt att jag ljuger, för utåt sett är de ju som vilken härlig partner som helst. Nää han skulle aldrig. Jo, kära kvinnor, det skulle han VISST. De är alla möjliga. Av erfarenhet främst män i chefsposition och som jobbar som säljare med ett rörligt jobb. Med ring på fingret som åker ner i plånboken innan samma finger förs upp i en annan kvinnas fitta... det låter brutalt i vissa öron, men så är också sanningen. Det kryllar av dem. Finns ingen speciell typ. Alla möjliga sorter. Även han som aldrig någonsin skulle göra det...

Det spelar ingen roll, du kan vara hur attraktiv som helst, göra allt i sängen, vara världens bästa tjej, på alla nivåer, du får verkligen hans hjärta att bulta så att det ekar. Sånt har ingen betydelse. Du är inte dålig, du är inte oälskad, du är inte ful, du är antagligen bäst i hans universum. Men det är en spänning i en annan kvinnas läppar runt sin kuk i all största hemlighet. Hon kanske inte ens är lika snygg som du, egentligen. Men det är spännande. Det är lust. Det är sex. Njutning. Som han nog kan få av dig, men ni vet... äta falukorv och makaroner varje dag när man faktiskt kan få oxfilé emellanåt? Jag personligen uppskattar variation.

Många tycker nog att jag är världens värsta tjej (medan andra tycker tvärtom). Jag håller med. Det är ingen bedrift att ligga med upptagna män. Detta är inget jag är stolt över eller skryter om i den bemärkelsen, det har bara blivit så. Attraktion uppstår. I samtal lindas det in att han vill hålla det diskret... ja, det finns så många sätt att upptäcka det, vissa män jag varit med har inte ens sagt att de är i ett förhållande men jag förstår det så tydligt. Vissa låter jag till och med leva med tron, att jag tror att de är singlar... glöm det män. Jag extraknäcker som detektiv och har full koll på er alla. Inklusive singlarna ;-)

Jag är en av de två bovarna i dramat. Men då kommer vi till just det där, förståelsen. Att kunna kombinera sex och kärlek är oerhört viktigt, men det är nog ännu viktigare att skilja på vad sex och kärlek är. Sex för mig är inget litet skötebarn man ger till den man älskar och är trolovad med, sex är ett intresse. Sex är njutning. Att lära sig kunna se den skillnaden och veta att det bara är sex. Det är som att glo på porrfilm (även om det finns flickvänner som avskyr det med, ve och fasa) fast IRL. Det är att utleva sina fantasier, sin frigjordhet, sina medfödda begär. Det handlar inte om att vilja göra slut med sin tjej eller att inte vara kär i henne, att man inte tänder på henne. Jo, i många fall handlar det om att hon inte ger honom vad han vill ha. Det är där jag tycker att det är så utmärkt att en man kan få det bästa av två världar. En snärta som gärna tar emot den behandling han vill ge i sängen, och en kvinna som han kan älska med hemma, gå på bio med, semestra med, kyssa på pannan.

Jag har förståelse också för att det finns personer som inte uppskattar det. Självklart. Jag förstår att ni önskar mig all olycka i världen som ens vågar uttrycka mig på det här viset... Det är ett svårt ämne och jag tyckte precis det förut. Att gränsen vid otrohet är att tänka förbjudna tankar om en annan. Men jag har lärt mig trots min ringa ålder att det inte är så farligt. Attraktion är superlätt att känna, medan kärlek är något mer allvarsamt och ingenting man slänger omkring sig. Självklart ger jag kärlek till alla mina män men jag ringer inte och frågar om de vill ta en lunch eller ta en mysig höstpromenad. Så länge den lunchen inte involverar att de binder fast mig och smiskar min rumpa röd ;-)

Man måste hålla det på en viss nivå. Jag blir hellre arg när det lutar åt att vara något mer. När en annan kvinna får ta del av det som jag vill ha för mig själv. De djupa talande blickarna och lite mer sensuella kyssarna. Den där lunchen. När sms:en blir romantiska snarare än sexuella. Det är där jag ser det som farligt. Att klä av sig naken med en annan person kan jag göra med vem som helst. Att öppna upp mig fullkomligt, DÄR är svårigheten och det är DET som jag själv anser att man ska hålla mellan två personer. Mina sexpartners är inga vars axel jag vill gråta ut på utan personer jag vill knulla med. Enkelt för mig att säga, svårt för många att förstå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får mig att se saker ur ett annat perspektiv. Har du bojkottat bc? /E

lalala sa...

Nej, inte riktigt, är bortrest och återkommer i januari nån gång ;-)

Anonym sa...

Jag håller med dig helt och hållet om de med makaroner och fläskfilé ler
kram på dig
Fittslickaren

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Unicorn:)

Hoppas solen värmer på dig. Här är det grått och kallt... brrr

Man ska stå för den man är och vad man gillar och tänder på. All kred till dig för det. Bra gjort och är det någon som har problem med det så kan de hålla tyst..!

/JR

Sex In Sthlm sa...

Jag vet precis vad du menar.. Har själv varit "älskarinnana/den andra kvinnan" i ett längre förhållande och en hel del kortare träffar..
Jag anser inte att jag gör något fel, det är inte jag som har någon att gå hem till efteråt och se i ögonen..
Jag njuter av sex och oftast är sexet mer spännande och skönt eftersom det är så förbjudet.
Kör hårt!