onsdag 4 december 2013

Lärare och elever

På min gymnasieskola var lärarkåren förhållandevis ung. Jag tror att den äldsta var runt 40, resten var nyexaminerade färskingar som nu hade sina första riktiga lärartjänster. Det på gott och ont.

Det goda med det hela var att jag redan i 17-års åldern hade en dragning till lite äldre män. Sisådär 30 bast, lite ansiktsbehåring, propert lärarklädda. Några lärare var faktiskt snygga och jag hade i synnerhet ett offer som jag tänkte förbjudna tankar om på kvällarna innan jag somnade ibland, lite jobbigt när man dagen efter skulle ha en privat genomgång med just denna lärare. Riktigt snygg. Hade gärna lutat mig över en skolbänk, dragit upp kjolen och sagt "ja magistern, smiska mig!" och sen fått en lärarkuk i mig.

Jag undrar ifall någon av dessa framförallt manliga lärare någonsin tänkte några sexuella tankar om oss elever? Det är väl inte alls ovanligt att en man tittar på yngre tjejer, många av oss hann ju vara 18 under en lång tid på skolan, och vissa lärare var ju bara i 25-års åldern. Det måste ju ha hänt. Var det någon lärare som spände på någon elev från min årskull? Någon som gav förbjudna inviter eller träffade någon elev ute på krogen och drog hem med denne? För ja, jag har träffat lärare på krogen, tyvärr ingen "tillräckligt attraktiv"...

Sen finns det säkert äldre lärare på andra skolor än den jag gick på som tittar in damutbudet vilket givetvis är ännu snuskigare... har jag kanske någon lärare som läser med erfarenhet? Eller någon kåt elev som busat till det med någon lärare? ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det är gymnasiet du avser så kan jag garantera att de yngre manliga lärarna kollade in de snygga tjejerna, hundra procent säker på det. Däremot var det nog inte så många som gjorde slag i saken, i a f inte under tiden som de var lärare och tjejerna var elever... Jag vikarierade på en högstadieskola i 23-årsåldern, nu tio år sedan träffade jag en gammal kvinnlig elev som berättade att hon hade fantiserat och smekt sig själv när hon tänkte på mig. Det slutade med att vi hamnade på en offentlig toalett där hon sög av mig och jag tog henne analt...

Anonym sa...

Blir nån sexklipp på dig när du ska ha sex? Bara nyfiken.