måndag 30 december 2013

Blod

En av de roligaste upplevelser i sexväg jag varit med om är då en argentinares sträng sprack.

Jag är utomlands och träffar en lång och stilig argentinare. Han har två fulländade sleeves och de mörka sydamerikanska dragen som är precis i min smak. Skägg också! Jag är väldigt svag för mörkhåriga män med bläck på kroppen och ansiktsbehåring... min typ av manlighet.Tillsammans med min kompis går vi på någon slags dejt med denna kille och hans kompis, vilket involverar öl på mysigt hak, strippshow, nattklubb och taxi hem. Trevligt. Vi beger oss till deras hotellrum och förstår ju genast att fan, nu kommer vi ju ha sex... hur ska det gå? Detta var under en tid då jag och min kompis absolut inte delade något sexuellt mer än lättsamma historier för varandra (times change, säger jag!)

Vi kommer överens om att ska det till att knullas får någon av oss fan gå in på toaletten. Knulla bredvid varandra i varsin säng går inte för sig. Okej, tack för att killarna inte kan svenska för den 10 minuter långa konversationen om hur vi ska verkställa sex för oss båda var nog komisk. Det dröjer inte lång stund förän min kompis och hennes kille bestämmer sig för att ta en svalkande dusch, medan jag sitter ute på balkongen med en ukulelespelande Romeo med kata-fucking-strofal stämma.

Att komma med romantiska klyshor såsom sjunga vackra kärlekssånger på spanska är ingen direkt turn on för mig, men vi kryper snart ner i sängen och börjar fumla på varandra medan våra vänner är inne på toaletten och håller på med allt annat än barntillåtna aktiviteter, däremot aktiviteter som 9 månader senare kan involvera barn... Snart ligger jag och argentinaren i en 69:a och killen har nog aldrig blivit avsugen förut, åtminstone inte av en nymfomanisk svenska. Som han vrålar. Jag suger lite, han slickar, jag rider honom, han tar mig bakifrån - det sedvanliga samlaget. Snart går jag ner på honom igen, och börjar samtidigt se i dunklet att de vita manglade hotellakanen är allt annat än vita. Lampan tänds och blicken jag får av honom då han tittar på mig är allt annat än en kåtblick. Han ser fan i mig ut som om han sett döden själv i vitögat.

Jag går fram till en spegel (lyckligtvis har deras hotellrum även ett handfat utanför toaletten, pjuh) och det jag möts av där är värre än gamla skräckrullen Carrie. Jag har blod från topp till tå. Det är det värsta av blodbad jag sett! Men vart fan kommer det ifrån, det är ju blod överallt!? Jag tvättar av mig och torkar så jag är blodfri, han anklagar mig för att ha mens medan jag anklagar mig för att det är hans kuk det är fel på. Aldrig i livet, säger vi båda. Eller "no es", fan vet jag.

Efter noggrannt undersökande kommer vi fram till att det är hans kuk det faktiskt blöder från. Där fick han. Han får panik, blir livrädd och tror att han kommer dö, förblöda! Han måste till sjukhuset! Samtidigt hör min kompis att det är livat utifrån så hon öppnar badrumsdörren och möts av en handduk som är illröd, vad tror ni första tanken är...? Till hennes stora glädje så ser hon att vi båda lever men vi säger åt dem att skynda sig ut från toaletten för den här killen behöver en dusch.

Det komiska i det hela var att killen inte hade ont utan ville bara fortsätta pumpa och knulla för att kunna spruta i mig, då jag lugnat honom med att han inte alls kommer dö utan det är hans "thing who have broken". Som jag har förstått det så gör det inte ont i början men kan göra förbannat ont efter ett tag och då ska man se till att ta det jävligt lugnt. Jag lider inte av att knulla i duschen och lite blod har ju ingen dött av (ellerrrr, hahaha) så jag låter honom fortsätta, men vi kommer snart på att det verkligen inte går, det slutar inte blöda... Ajajaj, vad det inte kan ha varit några härliga semesterdagar efter denna blodbadsnatt.

Men slutet gott, allting gott - åtminstone för mig. Han var inte ett bra ligg men han kunde åtminstone lite senare pulla mig till fontänorgasm så det sprutade uppåt väggarna inne på toaletten. Jag kommer nog minnas honom - och om jag inte gissar fel så kommer även jag vara ett minnesvärt ligg för honom! På gott och ont... ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör ont. Som Lena Ph sade...

MVH

Tedags ;)

Anonym sa...

Dags att börja skriva för 2014!!