söndag 8 december 2013

Fotfetish

Läste en artikel där de rankat fotfetisch som sexa på vilken av alla fetischer som är vanligast bland män. Efter händer/naglar, flickiga hårfrisyrer (hästsvans, flätor), vatten och wetsex. Nummer ett på listan är exhibitionism/voyeurism. Jag tycker att det låter ganska märkligt då jag tycker att fotfetisch verkar vara betydligt mer vanligt än andra från normen avvikande sexualiteter. Är det för att fötter anses vara mer harmlöst och "okej" att tala om, än att vilja kissa på någon och ha sex inför andra? Jag får förvisso fler förfrågningar om wetsex än fotsex, men i det stora hela tycker jag att det talas mer om kärleken till fötter snarare om golden showers... har jag rätt?

I det verkliga livet har jag varit ganska förskonad. Tills för ganska nyligen, då jag träffade en man på en fest. Jag hamnade under ett tillfälle i en konversation med honom, då han börjar beundra mina fötter och ställa en hel del frågor kring det. Det tog en stund innan jag förstod att mannen verkligen hade en fetisch för fötter och var öppen med det, trög som jag ibland förvånande nog kan vara trodde jag han hade brist på samtalsämne (hahaha!). Nu i efterhand ångrar jag verkligen att jag inte samtalade med kring ämnet med honom, jag vill ju veta!

Jag KAN inte förstå hur jag än vrider och vänder på det, hur det kan finnas något erotiskt med fötter. För mig är fötter äckligt och jag accepterar inga andra än mina egna. En gång ville en kille att jag skulle slicka hans fötter och slicka hans tår, vilket slutade med att jag spydde. Fötter är svettiga och äckliga, tänker mig då man gått omkring en hel dag i strumpor och skor, svettats och smutsat ner dem på golv. Fy! Fula är de också.

Har jag någon läsare med fotfetischism som kan berätta om det? Vad vill man göra med fötter? Vad är en fin fot som man tänder på? Berätta! Jag är intresserad.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Synd att du inte tog chansen, du hade nog inte ångrat dig. Jag är fotfetisch. Pratar gärna med dig om det ifall du vill, du får fråga det du vill. Lite svårt att bara skriva här. kan du inte lägga upp en bild på dina fötter så man får se hur snygga dem är ?

Finns på
Fctroll99 @ Skype
Fctroll @ kik
Ifall du vill prata. Hoppas du hör av dig.
God jul och gott nytt år!

Anonym sa...

Forts...

Rena och nyduschade fötter funkar perfekt, fast personligen så fullständigt älskar jag när fötterna är svettiga och smutsiga!

Kanske efter en rundtur på stan barfota ett tag för att de smutsiga fötterna efter det får svettas härligt under ett långt gympass iklädda ett par tunna vita sockar som i sin tur är instängda i ett par välanvända gympaskor..

Himmelriket är sen direkt efter gympasset, när fötterna är som svettigast! Att få knyta upp skorna, ta av dom för att sen sniffa i dom är riktigt härligt!

Efter att skorna är av så ser och känner jag att de vita tunna sockarna är ordentligt svettiga, så svettiga så att smutsen från fotsulorna också syns igenom.

Sen sätter jag näsan mot de våta sockarna där de är som mest svettiga; vid tårna! Jag andas in djupa andetag genom näsan och blir helt lyrisk av den stinkande, men goda, svettdoften!

Efter en stund så åker sockarna av och jag ser hur fotsulorna är markerade av all smuts, hur sockludd har fastnat mellan tårna och hur fötterna blänker av den härliga svetten. Det är nu fötterna är som bäst då de är varma, fuktiga av svett och vackert smutsiga!

Jag sätter näsan mot tårna, sniffar in svetten och fortsätter att sniffa ner över hela fotsulan till hälen..

Sen kommer den ultimata njutningen; att slicka dessa varma, fuktiga, svettiga och smutsiga fötter helt rena! Det känns som värsta explosionen i hela kroppen! Helt fantastiskt underbart!

Jag slickar de välanvända fötterna riktigt noggrant och länge! Låter även en hel del saliv rinna över de smutsiga fotsulorna och mellan de svettiga tårna.

Tungan glider fram och tillbaka över fotsulorna och jag låter den slingra sig extra mycket mellan alla tår för att slicka i mig all svett och sockludd som har fastnat där, länge och noggrant!

Slickar i mig den sötsalta fotsvetten och så mycket av smutset som det bara går, sen börjar jag att skrapa med tänderna över fotsulorna för att verkligen rengöra dom på djupet!

Efter 20-30 minuter så är båda fötterna fräscha igen. Fotsulorna är rengjorda och glänser och jag har nu slickat i mig precis all svett och smuts!

Som avslutning så torkar jag dom rena med en handduk, kysser dom farväl och klär dom i ett par rena och fräscha sockar! :)

Ja, det var väl lite allmänt om fotfetischism och vad jag personligen älskar att göra med ett par fötter!

Vill bara säga att de flesta fotfetishister förmodligen inte instämmer med vad jag föredrar. Jag är nog av den 'extrema' sorten.

Den sista storyn om att få mysa med ett par svettiga och smutsiga fötter efter en runda på stan och ett gympass har jag faktiskt fått uppleva IRL, så det var inte enbart fantasier utan detta är en verklighet för mig och det är helt underbart!

Hoppas att du inte satte spyan i halsen när du läste detta, haha! ;)

Otroligt vackra fötter på bilden förresten! Så enormt sexigt när tårna spretar så!

Ha det fint!
Mvh, A.