tisdag 10 december 2013

Gloryholes...

En sak jag fantiserar om är att suga kuk ur ett gloryhole! Det finns ju ett gäng i stan, är det bara att kila ner till Andra Långgatan, kliva in i ett bås och börja snaska balle? ;-)

Jag älskar som känt att ha en kuk i min mun och se/höra en mans upphetsning. Det i kombination med mitt sug efter riktigt snuskiga saker med anonyma människor, är väl perfekt? Jag tror att det skulle vara oerhört upphetsande! Suga massa kuk utan att någon vet vem jag är och utan att jag vet vilken kuk jag suger. Sen torka bort sperman och traska iväg och handla middagen i godan ro. Grymt spännande.

Nästan så att jag måste testa snart...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här med glory holes verkar kul ja. Dock som kille tänker man vem är på andra sidan? Jag som är hetero vill ju inte att det ska sitta en annan kille där ;)
Kanske känner man av lite grövhet eller dyl och då kan det börja kännas lite jobbigt.. :o
Sen täntke jag på det att vissa kanske har svårare att komma via oralsex än andra, jag själv är nog en av dom så om du träffar en sån i båset får du jobba! haha.
Ha en trevlig kväll om du väljer att leta upp ett hål ;)

//Amp

Anonym sa...

Som boende i stan så måste jag säga att det låter rätt sexigt. Läser din blogg med glädje och upphetsning. :) keep going

JoyRide69 sa...

Hej Unicorn;)

Bygg din vägg (Jag är f.d snickare så jag kan fixa den och installera den åt dig) -så kommer jag och testar den sen;)

/JR