måndag 9 september 2013

"Ovanliga" ställen jag haft sex på... och kan komma på :-)

Toalett på stor mässa, på krog, klubbar, i små lägenheter med folk utanför... etc
Krog och dansgolv
I säng med sovande kompisar i samma säng
På balkonger/altaner
I skog... många varianter :-)
På en utomhusscen
I hav
I och bredvid poolar
På en strand
I bilar
I ett förråd
I walk in closet
Lekpark
Tyvärr inte så imponerande lista, jobbar på att utöka den... men desto roligare minnen.

Poolsex är något jag gillar. T ex efter en krogkväll, då vet man att båda garaterat är lite fräschare (såvida det är en fräsch pool), risken och spänningen med att bli påkommen, sen kan man krypa upp ur poolen och fortsätta vid kanten eller solstol bredvid... hade sex med en kille vid en pool som var omringad av hotellrum i flera våningar, och han la upp mig på poolkanten och knullade mig, vi var så odiskreta man bara kan bli. Hoppas folk såg oss där mitt i natten ;-)

Jag har aldrig kommit på någon med att ha sex utomhus, men jag triggas ändå mer av tanken på att själv bli påkommen. Ha sex i någon skogsdunge och känna blickar bakifrån någon buske. Skulle göra mig riktigt kåt av vetskapen att någon tittar på någonstans. Som sagt... min exhibitionism ;-)

Inga kommentarer: