fredag 6 september 2013

Ju flero, desto roligare...

Mina erfarenheter av trekanter, gruppsex och dylika träffar på fler än två personer sträcker sig inte längre än till trekanter med en kille och tjej. Det har varit supertrevligt flera gånger, men åh vad jag skulle vilja utveckla mina kunskaper till denna företeelse, då jag är övertygad om att jag skulle gilla det med min exhibionistiska läggning!

En av många önskningar jag länge haft i mina tankar och som jag definitivt kommer se till att infria, är att föra ihop några killar jag haft kontakt med på ett eller annat vis, tillsammans med mig. Det är verkligen ett drömscenario, att män jag verkligen är attraherad av både utseendemässigt (vissa personer som gömmer sig bakom något konstigt alias på BC är riiiktigt sexiga, tro mig!) och sexuellt får dela på mig samtidigt. Åh herregud, rada upp dessa heta och snygga män med härliga kukar bredvid varandra och låta dem fylla mig, jag skulle aldrig kunna få nog!!! Bergsäker på att någon som läser känner sig träffad ;-)

Om, eller rättare sagt NÄR, detta händer, kanske jag ska se till att hitta en kameraman som kan sitta och filma... en sådan trevlig händelse skulle man tvunget behöva spara mer än i minnet :-) Kanske något att dela med sig av här till och med? ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en bra idé! Hur många tänker du att det rör sig om?